Ga naar inhoud

CdAB 99 [XCIX] I got 99 catacomben but this ain't one


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 939
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dag Iedereen, Op 13 November 2016 is het feest want dan ga ik voor het eerst ter communie. Ik zou het fijn vinden als jullie deze bijzondere dag met mij meevieren. De feestelijke eucharistieviering begint om 10:30 in de St. Nicolaaskerk, Kroketstraat 15 te Borculo. Na afloop van de viering is het groot feest bij ons thuis. Laat even weten of jullie komen. Groetjes Vis Tel: 06-0606060656
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Didi, Helaas heeft Margriet mij verlaten nadat ze me achtereenvolgens betrapte met het paard Ezekiel en vervolgens met mijn zuster Bernice Mariah Hannah. Het woord verspreiden in Zeeland ging best goed voor mijn gevoel. Armageddon komt eraan. Groetjes oom Jannes uit Borculo

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie is Jiggy_Djezus en waarom heeft hij ineens een fetisj voor mij ontwikkeld? Ik blijf voortaan maar weer ver van de frontpage af, discussieren kunnen mensen daar blijkbaar in ieder geval niet. Nouja, hier hebben we natuurlijk ook wel een paar figuren rondlopen maar het tokkiegehalte is daar echt net iets te hoog voor mij.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een donkerblauwe winterjas is is die misschien van mij en zou ik hem graag komen ophalen. Kan ik meteen een kopje thee komen drinken?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kunnen we het meteen over al onze overeenkomsten op politiek gebied hebben, toch? Alle buitenlanders moeten gedeporteerd worden! White power! Weg met de geitenneukers! Toch??

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...