Ga naar inhoud

Het Algemene Film Topic


Daenerion

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

even een vraagje, hoe kijken jullie jullie films? hebben jullie een abonnement op een dienst? kijk je alles in de bios, koop je alles met hoesje, huur je het bij een videotheek, huur je zo online? Want ik ben zelf opzoek naar een site/dienst waar ik films kan kijken, en dan niet alleen nieuwe films maar ook de oude die ik gemist heb vanwege mijn leeftijd? Netflix heeft aardig wat maar lang niet alles wat ik nog wil zien, iemand een tip voor een site of dienst ofzo?(ik wil niet illegaal of gratis kijken, ik wil er wel voor betalen)
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Thrawn Die Hard 5 was vermakelijk, zeker, maar zodra je je realiseert dat dit een vervolg moet voorstellen op de klassieker Die Hard, dan breekt je hart. Wat een rotfilm. @miles102 Films die grappen maken over verkrachting kunnen bij mij niet door de beugel, maar er was nog véél meer mis met Kick-Ass 2. @TuinAap13 Mannenharten was zulk lui formulewerk dat ik ieder moment van de film kramp in m'n vuist ervan kreeg, aangezien de drang om iemand te slaan zo groot was. @warlord14 Een saaie, goedkoop uitziende actiefilm die niet trouw is aan z'n roots. G.I. Joe behoort helemaal nergens op te slaan, maar de toon van Retaliation is ontzettend onevenwichtig in dat aspect.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn beste films van 2013. Gravity. The Conjuring. World War Z. Pacific Rim. Ik heb nog heel wat films niet gezien. Films die ik nog wil zien zijn: Riddick 3. The Hobbit 2. Man of Steel. Star Trek Into Darkness. Bad Grandpa. Evil Dead. Dan zijn er nog films die ik heb gezien maar die matig waren maar toch wel vermakelijk. A Good Day to Die Hard. G.I Joe: Retaliation.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er zo speciaal aan The Conjuring? Just another exorcism.... Ik hoopte op een film die in mijn hoofd bleef spoken, maar toen dat gedrochtje van de kast sprong was het voor mij al klaar eigenlijk. Dan wordt het veel te fysiek en komt het te dichtbij. Waar is de mysterie? Ik wil scenes zien zoals die met de twee zusjes in de kamer met een 'man' achter de deur. Erg jammer dat het verneukt wordt op deze manier, want potentie is er genoeg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral omdat het niet is als Texas Chainsaw 3D, of Paranormal Activity: The Marked ones. Horrorfans leggen hun lat nu eenmal niet te hoog. Daarnaast vond ik het een van de weinige horrorfilms moet goede personages, en met echte scares. Niet van die neppe shit waar je schrikt van harde geluiden, en loze alarmen, en ook niet een film die je alleen een schok geeft door zo veel mogelijk gore, en geweld op het scherm te toveren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar noem je ook twee schijtfilms op zeg. Het is nu eenmaal zo dat er tegenwoordig niet zo veel goede horrorfilms worden gemaakt. @PrivateKaj, Echt gebeurd...kom op zeg!? Ik ben een ruimdenkend persoon, maar demonen die je lichaam overnemen, no fucking way. En daarbij komt het vaak voor dat films die gebaseerd zijn op waargebeurde shit erg overdreven worden en er veel gedramatiseerd is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...