Ga naar inhoud

CDAB 32 [XXXII] Gij zijt geprezen, onze lieve Heer; Ed Wiggemans.


wo538

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee Raymond dat is het punt niet. Allemensen zeg, ik ga er niet eens meer op in. Als jij blij wordt van 160 berichten per 16 uur plaatsen (Check die guy z'n profiel, en scroll terug totdat je bij de reacties van gisteren komt, dan moet je naar tabje nummer 16 gaan, dan kom je bij ongeveer 12 uur vannacht uit.) ga vooral je gang. Maar ik denk dat er wel mensen met me eens zijn dat dat wel een béétje extreem is.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gozer, ik wil je niet beledigen ofzo, maar dit is toch echt wel de definitie van spammen, en het zegt wat over het feit dat jij niks te doen hebt. http://oi60.tinypic.com/29m1zrr.jpg Ik zal er vanaf nu niet meer op in gaan (Ik ga op zoek naar de afbeeldingen blokkeer-button op m'n mobiel), en vanaf nu zal ik een vreedzaam persoon zijn hier.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms zijn dingen hier idd verre van perfect.. Het internet was ik op dit moment op m'n mobiel heb heeft een snelheid van, schrik niet, wel 0,04 mb/s Zometeen ga ik die "4G" regelen want ik hou het niet meer vol met die 0.04 mb/s, het is net genoeg om te kunnen Whatsappen, maar meer ook niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen. Ik heb nooit een zondebok nodig gehad in de jaren dat ik hier ben, hoezo zou ik er nu een nodig hebben? Stop nu alsjeblieft met aandacht van me vragen want ik ben klaar met je.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha nouja je moet 't er maar mee doen, zo erg is het niet toch? Ik gebruik sowieso buiten de deur bijna alleen whatsapp.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Si, maar soms sta ik bijv aan de bar bij happy hour en dan wil ik ff www.soccerway.com kijken voor de eindstanden in de Eredivisie en dan duurt het 15 min. voordat die pagina is geladen, een foto ontvangen via Whatsapp duur ongeveer 3 min. en Facebook openen werkt al helemaal niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Facebook is bij mij ook kapotsloom hoor, die hele app is gewoon traag. Sowieso doe ik bar weinig meer met facebook, het enige wat het me oplevert is lelijke uitnodigingen voor feestjes rondgestuurd door mongolen die denken dat ze DJ zijn geworden omdat ze wel eens een plaatje draaien (Dat zijn er echt ontiegelijk veel hier) en Candy Crush.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...