Ga naar inhoud

Consolediscussie


wiebeamalur

Aanbevolen berichten

Hey, ik zit naast een vriend van me die ook de PU leest alleen hebben we een discussie over de PS3 en Xbox 360. Ik heb namelijk een PS3 en hij een Xbox 360 ik zeg dat er voor de PS meer exclusives zijn dan de Xbox maar hij blijft het maar ontkennen. En ik vind een PS fijner want de online service is gratis maar hij vind weer dat xbox live weer fijner want hij beweert dat je één keer tien euro hoeft de betalen en je kan altijd online spelen zonder maandelijkse kosten. En ik vind persoonlijk de joystick van de PS fijner maar hij zegt dat je op die joysticks snel kramp krijgt en xbox joysticks niet. Wat vinden jullie hiervan, vinden jullie de PS3 of de Xbox 360 fijner?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 jaren later...
@LeroyDogg Is niet nodig knul. Ik heb alle xbox consoles en ps consoles altijd gehad. Altijd day one! Behalve de ps5 paar maanden later door de chipstekorten. xbox 360 was leuk, maar ook hier weer ps3 had de betere exclusives! Nogmaals al die boys die haten zoals artcore gamer op playstation. Tering zielig. Nogmaals ik geniet gewoon van de series x als van de ps5! Feiten blijven gewoon dat de exclusives van de ps5 ook weer gewoon vetter zijn en er meer van zijn!
Link naar reactie
Delen op andere sites

@LeroyDogg Figuren als the rock, marcvinyard en artcoregamer zijn trieste stumperds. Ze haten op playstation, maar gisteren zaten ze gewoon met een handje in hun broek bij de geweldige exclusives van de ps5. Pure afgunst van mensen die geen geld hebben om een ps5 erbij te kopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal gelijk Jenny, The Rock heeft zojuist zijn PS1, PS2, PS3, PS4 en PS5 op een rijtje gezet en ze helemaal de huid vol gescholden. Wat haat The Rock die consoles zeg, ze verpesten al ruim 20 jaar het leven van The Rock. Ze staan nu in de hoek hun zonden te overdenken en The Rock ligt weer lepeltje lepeltje met zijn Series X en zijn lul diep in Gamepass gestoken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Danique, je vindt het hebben van veel geld altijd zo belangrijk toch, aangezien je er zo graag mee wil lopen pochen altijd. Nou is het niet The Rock zijn ding, maar doe anders ff een voorstel hoe we met gelijk oversteken elkaars portemonnee in kunnen zien, The Rock voorspelt je dat je daarna je plek weer weet, zijn we hier iig van dat debiele gepoch van je af ??
Link naar reactie
Delen op andere sites

En daar hebben we de Grote Ongenode Gast weer; Dommeniek. Als een gezwel dat na 30 chemokuren toch telkens terugkeert. Als een steenpuist die maar niet uitgedrukt wilt worden. Als een strontvlieg die na dagenlang achterna jagen nog steeds vadsig zoemend in de hoek van het plafond zit. Als een aambei dat er telkens voor zorgt dat het poepen een minder plezante ervaring is. Als een smerige vlek die zich, na meerdere middeltjes te hebben gebruikt, niet verwijderd wilt worden. Als een hond, die elke dag een ongenadig hard pak slaag krijgt, maar toch altijd weer terugkeert. Doe Kees VandB, 1 van je duizenden alter ego's op internet, de groetjes. ♥️
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Rock weet wel wat. Laten we samen een user hier kiezen, die maakt een mailadres aan hiervoor, en we sturen daar beide een screenshot heen van onze bankrekening(en) of geldstapels of wat jij wil. Doen we er meteen foto’s bij van alle consoles die we thuis hebben staan. Dan kan de door ons gekozen user de uitslag bekend maken hier. Als je er nog een prijs op wil zetten doet The Rock graag met je mee ? Challenge accepted praatjesmaker?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jlo, ik weet dat The Rock veel op de Xdoos speelt nu, maar haten op Playstation heb ik ‘m nog nooit gehoord.. Hij heeft nu een andere voorkeur, en dat kan want op Gamepass is gewoon veel keuze, zelf houd ik er niet van maar ieder zijn ding, toch? Bashen doet ie in mijn ogen niet, misschien heb ik iets gemist?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat jij lekker zelf de kanker krijg achterlijke idioot die je bent. Je vader had beter zijn zaad in je moeder de bek kunnen spuiten, dat had weer een idioot minder gescheelt. Stoer dat je hier wel weer durft te reageren, en op youtube niet. Omdat hier al die loservriendjes als een artcore, the rock, en marcvinyard je in je reet kruipen. je zal ook wel zo`n kankerschaapje zijn die zich heeft laten vaccineren. Hopen dat jij en je kut familie de kanker krijgen achterlijke idioot!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...