Ga naar inhoud

Het ''bedenk een naam voor Squalls liefdekind" topic


Sierrazulu

Aanbevolen berichten

Ik denk dat het moment toch wel gekomen is dat de fantasie voor dit topic uitgeput is. Vrijwel alle namen en alle niet namen in de wereld zijn hier genoemd en ik dank iedereen zeer voor de vele inbreng. Ik ga toch voor de namen die mijn vriendin en ik gekozen hebben. Mochten we nog voor het derde kind gaan en word ook die weer een jongen dan zal ik hier nog zeker terugkijken en misschien jullie weer om namen vragen. Thanks dudes
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vind dat we allemaal de laatste 15 dagen iets beter ons best moeten doen, als het kind later vraagt: papa squall hoe ben je op mijn naam gekomen? Dan moet het antwoord zijn: via een site waarbij 500 mensen probeerden een naam voor jou te verzinnen en toen heeft een geniaal iemand met goede looks genaamd rubennaatje jou naam verzonnen. Dat Is veel cooller dan : papa en mama vonden dat een mooie naam.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaius Julius Caesar

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Engelbert Barend

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...