Ga naar inhoud

Een steunbetuiging aan eenieder die zich hard heeft ingezet voor deze site.


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste (nieuwe) mods, redactieleden en sitebouwers, Ik wil jullie graag bedanken. De nieuwe site ziet er mooi uit. De community beloont dat ook, binnen een dag zijn er meer posts geplaatst in het community gedeelte dan in een maand op het oude forum dat op sterven na dood was. Daarnaast hebben jullie een nieuw concept bedacht (DUS GÉÉN FORUM, GÉÉN FORUM ZEG IK JE) wat de doelgroep aan zou moeten spreken. Ook hebben jullie naakte damesch op de nieuwe site gezet, een gewaagde manoeuvre, gezien het gros van de users die jullie hier aan willen trekken nog nooit tetten op het internet tegen is gekomen. Maar daar zit ook een beetje mijn pijnpunt, lieve beheerders. Jullie hebben besloten dat het roer zo om moet, dat alle goede punten van de voorgaande sites ook direct weg zijn. Jullie hebben bijvoorbeeld besloten om géén edit knop te maken. Met het bijzonder sterke argument dat het geen forum is. Dat vind ik jammer. Ik krijg het idee dat jullie een soep zijn aan het maken, maar stiekem alleen weten hoe jullie het NIET willen noemen. Deze stuurloosheid komt in meer zaken naar voren, bijvoorbeeld het consequent ontwijken van vragen over de richting die dit nieuwe gedeelte op gaat en de onduidelijkheid over welke moderator wat doet. Er lijkt geen enkel gecoördineerd beleid te zijn. Dat terwijl jullie daar de afgelopen halve eeuw over na hebben kunnen denken. Maar niet getreurd, hoewel de mods niet weten wat men wilt, schroomt men niet tien vingers in de pap te duwen. Dit levert nogal genante taferelen op, op users wordt niet gereageerd (zie vorige alinea). Vervolgens raken deze users (redelijk terecht dunkt mij) geïrriteerd. Hun duidelijkere pogingen om iets aan de kaak te stellen worden dan gecensureerd. De PU houdt zich namelijk voor om extreem pro-actief (ik benadruk, extreem pro-actief) reacties voor de buitenwereld af te schermen. Onder het mom van spam ofzo. Vandaar dat ik iedereen graag een busreis richting Noord-Korea wil aanbieden. Niet alleen kunnen jullie daar veel ervaring opdoen met het onderdrukken van al dat gepeupel wat zich om de zoveel tijd op jullie site vertoont en meent dat de mening van de pu redactie niet de juiste is. Maar het lijkt me ook voor jullie persoonlijk leuk, om mensen met dezelfde normen en waarden tegen te komen. Noord-Korea is sowieso kapot hip nu Rusland haar schulden heeft kwijtgescholden. Over geopolitiek gesproken. Ik begrijp dat jullie doelgroep voor de site tussen de 10 en 14 jaar oud is en kapotgeil wordt van tietjes rechtsboven in het scherm. Maar is het mogelijk om ook een gedeelte van de mooie zaken van het oude forum (diepgaande discussie, het waarderen van allerhande kunst) te behouden? Ik begrijp dat het vreemd is dat ik eerst boos ga lopen doen en dan om een gunst vraag. Maar ja, dan moet je maar reageren op een aardige vraag zodra deze gesteld wordt en niet je community minachten. Ik ben bang dat ik tegen een muur praat, niet voor niets zijn alle mods op één na (succes Labbers, ik snap écht niet wat jij als relaxede / coulante mod hier nog doet, maar goed) gestopt. Hoe dan ook wil ik jullie nogmaals oproepen naar het gehuil te luisteren. Actief aan discussies mee te doen (ook al reageren leden soms agressief, het wordt achteraf ALTIJD gewaardeerd als jij als mod of redacteur uitlegt WAAROM je iets doet) en hier gewoon een blije boel van te maken. Waar de teugeltjes wat losser zijn en iedereen op zijn eigen manier gebruik kan maken van de faciliteiten van het powerweb. Peace, kak en dictatuur.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...