Ga naar inhoud

Hallo, Wilt iemand met mijn spelen?


Henkwijdeman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb vanmiddag de Saturn gebeld. Ze hadden me beloofd dat ik de tweede levering zou krijgen maar toch ben ik in de derde beland. Natuurlijk is het slim van ze om dat te zeggen en dan maar te gaan schuilen achter "We wisten niet hoeveel we er zouden krijgen" maar ik vind het persoonlijk wel lullig. Ze hebben me dit keer verteld dat ik hem tussen kerst en nieuwjaar zal krijgen, ik ben benieuwd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat kan helaas niet op PS4, je gaat gewoon verder in je missie op bijvoorbeeld AC4 maar dan wel bij je laatste checkpoint. Maar bij resogun bijvoorbeeld waar geen checkpoints in zitten kan je dus helemaal je PS4 niet afsluiten of in stand by zetten, had wel leuk geweest als het wel kon. Dat je gewoon je PS4 uit kan zetten midden in een potje van iets. Mooi dat het op de Xbox One wel kan, snap ook niet waarom het niet kan op PS4. Ze hebben een stand by stand gemaakt, maar buiten sneller opstarten is het niet echt een standby stand, zo blijven je applicaties niet geopend zoals bij een pc als je die op stand by zet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk wel degelijk dat Sony bewust schaarste creëert. De Xbox One is gewoon lang niet zo populair als de PS4. Iedereen wil een PS4. Ook al moeten ze een maandje wachten. Ik zie het wel om me heen. Het kan ook gewoon komen door een aantal zaken die de PS4 gewoon echt veel beter doet dan de Xbox One. Bijvoorbeeld de controller. De Dualshock 4 is voor mij de allerbeste controller ooit. Dat ding ligt geweldig in de hand en de share button is geniaal. Ook het installeren van games etc. gaan wel 10 keer zo snel bij PS4. Dat zijn echt knock out punches die Sony hiermee geeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha lekker aandikken, Klaas, slim. Je hebt de xone controller niet eens in je poten gehad. Men baas heeft vrij grote handen en kreeg na paar uur spelen steeds een beetje kramp in zen handen wat hij nooit had bij de x360. En populariteit valt behoorlijk mee. Natuurlijk zie je het om je heen, de xone is niet eens uit in NL en importeren lijkt voor vele een heel gedoe. In Amerika is overigens de Xbox One beter verkocht, en in EU PS4, al zijn er 12 landen hier die hem nog niet hebben. En vergeet niet China die hem misschien volgend jaar krijgen. 0, 01% van de bevolking daar is al goed genoeg voor een grote omzet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen die echt graag een Xbone willen halen hem wel via Duitsland. Daarnaast zijn er vele polls, waaronder hier op de FP waar de PS4 negen van de tien keer er boven uitsteekt in populariteit. Ook vele game websites en gebruikers van een PS4, zelfs 360 mensen die een PS4 hebben, zeggen dat de Dualshock 4 de beste controller ooit is. Dus sorry Roan maar ik ruik jaloezie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Roan moet eens kappen met huilen. PS4 controller wint period. Kijk het gamekings item maar eens over de controllers. Dennis en Boris die echt elk uur van de dag klaarkwamen op de 360 controller zijn helemaal overgeswitched naar de PS4. 3 vrienden van me die echt pro 360 waren zijn ook helemaal gek op de Dualshock 4. OVERAL op internet lees je dat de Dualshock 4 gewoon beter is. En meer verkochte aantallen van de One? Haha grap van de week zeker?:')
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...