Ga naar inhoud

Hallo, Wilt iemand met mijn spelen?


Henkwijdeman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@Enzevil, ik denk dat je de antwoorden al hebt, maar over de games: Mega groote must-plays zijn er nu helaas nog niet. Killzone, BF4, Tomb Raider, en Rayman zijn denk ik het best, de helft kan je echter bijna net zo goed ook last gen spelen. Als je fan van de lego games, kun je die ook spelen, met Marvel, The Movie, en binnenkort The Hobbit, echter ook dit is niet next-gen exclusive, dus je moet overwegen of je op het moment vooral HD en FPS belangrijk vind. De toekomst heeft nog een hoop moois te bieden. Wolfenstein, The Evil Within, Dying Light, LOTR, MGS, Dragon Age, Evolve, Alien, The Witcher, Watch Dogs, The Division, en Destiny kun je op de PS4 in hun volle glorie aanschouwen, en ik ben van mening dat de laatste 4 gewoon MOETEN op next-gen. De grootste meerwaarde van het kopen van een next-gen console op het gebied van games zijn exclusives. Kijk gewoon even of ze wat voor jou zijn, want volgensmij is het al zo goed als zeker dat het allemaal top games worden: InFamous: Second Son, Batman, The Order, Child of Light, en gratis DriveClub. De verre toekomst zal nog vetter worden, maar hiervoor kun je ook overwegen dat aanschaf uit te stellen: Star Wars Battlefront, Mirror's Edge, Kingdom Hearts, stuk voor stuk games waar vele al jaren naar uit kijken. Je moet niet vergeten, dat niet alleen de games next-gen zo awesome maken. Het switchen tussen homescreen en games, de perfecte controllers, de weinige laadtijden, het werkt allemaal gewoon zo onwijs goed! De keuze is aan jou, en kijk gewoon of het aanbod wat voor je is, houdt daarbij in het achterhoofd, dat het misschien niet zo veel uitmaakt, of je het nou nu koopt, of nog wat uitstel, wat een pricedrop zal nog een tijd duren, en als die er dan is zal het nihil zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps4 is regiovrij, maar je krijgt wel een UK stekker dus moet je een tussenstukje ofzo kopen

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dus binnenkort een PS4 bestellen. Ik weet al zeker dat ik Final Fantasy XV, Kingdom Hearts 3 en Destiny ga kopen, maar dat duurt nog wel een tijdje voordat die games uit zijn. Misschien kan ik me vermaken met Watch_Dogs en Infamous: Second Son. Zal ik deze twee games bestellen? Wat denken jullie? Zijn ze beide het waard? (En nu niet komen met *OMG Watch_Dogzzzz is veel mooier op PC ~masterrrrace~. PS4 versie suckszz dus koop hem niet!!11!*, want ik heb geen Super Extreme 1337 Ultra PC. Ik game liever op Console, en mijn laptop kan wel goed games draaien, alleen niet de nieuwste titels op hoge kwaliteit. Dus als ik hem op PC zou kopen is de kwaliteit waarschijnlijk nog slechter.) Graag jullie advies! :)

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...