Ga naar inhoud

Hallo, Wilt iemand met mijn spelen?


Henkwijdeman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja Enzevil super leuk! =D Watch_Dogs wordt zeker een leuke game, maar ik zelf wacht toch nog even de reviews af. Volgens mij wordt de game enorm gehyped, en wordt het uiteindelijk Assasin's Creed met mobieltjes. Niet dat daar wat mis mee is ofzoww. Infamous: Second Son is sowieso goed wanneer je de eerste twee delen leuk vond. Raakte je echter verveeld met de voorgangers, dan zou ik nog maar een tweede keer gaan denken of je wel €67 hier aan uit wil geven. Anders kijk je of die €30 Killzone nog loopt. Dat is zeker de moeite waard!

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je keuze tussen infamous en watch dogs nog 9 dagen laten wachten. Dan is de game uit, en natuurlijk de reviews. Lees de reviews en vraag je zelf dan af of je Infamous gaat halen of niet. Wouter gaf echter net een hint in het infamous topic dat we onze hype ervoor iets moeten ''verlagen''. Ik heb ook het idee dat het op een gegeven moment verveeld, not sure though. Dan hoop ik je snel te horen in de party chat :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Als je Knack per se zo goedkoop wilt moet je gewoon 3 jaartjes wachten. Of een jaartje wachten tot hij op PS+ verschijnt! @gszebra Ik wil ook gewoon die hoesjes hebben om te hebben, maar alleen bij de goede games. Slechte games die ruil ik altijd in bij inruilacties van GameMania. Daar zitten soms echt knallers van aanbiedingen tussen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...