Ga naar inhoud

Hallo, Wilt iemand met mijn spelen?


Henkwijdeman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is er iemand bekend met Trendycomputers.nl? En/of is er iemand die er een PS4 heeft besteld of iemand kent die dit heeft gedaan? Ze hebben hem blijkbaar nu ''ruim'' op voorraad en er staat dat hij binnen 3-5 werkdagen wordt verstuurd. http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/games-sony-playstation/a1006606156-sony-playstation-4-500gb.html?c=d97e27c274e75147b4afd0f5eb58c81b&previousPage=lr&casData=EjuiBbJSjW9OApINO8Ety9FBRxO3CYntF9h0rW8kKIXn-NGun5OO2KhbgQHzlAdBktwQ3DYDFUZzzIx9Ev6sP5sbZPEOE-nbWAe9FjKblFkuoPt0OmAGptCq-LNRuNdFUetEBWz1VglCIjs9-heXv-blgNxpk0IvOEVb6olbMUlzZqGMpV1Nb7p4Is1-ZKCX8Pc8HRSNySs ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ http://www.trendycomputers.nl/sony-playstation-4-500gb.html?source=admarkt&utm_source=marktplaats&utm_medium=admarkt&utm_campaign=PlayStation+4+500+GB+Console-Sony+Playstation+4+500GB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gasten. Ik zal waarschijnlijk eind deze week een PS4 in m'n bezit hebben en nu heb ik een vraagje. Ik wil namelijk ook graag gebruik gaan maken van PS+ en daarom heb ik ff gezocht op Bol.com etc. Nu heb ik een tegoedkaart gevonden voor 365 dagen PS+ voor €37,- goede deal lijkt mij zo. Er staat echter bij dat deze alleen geschikt is voor Nederlandse PSN accounts... Als ik mijn systeem op Engels zet kan ik het dus niet gebruiken, of zie ik dat verkeerd? Maar als ik het op Nederlands zet moet ik naar die verschrikkelijke Nederlands ingesproken stemmen gaan luisteren? Kun je met een Nederlands account gewoon de taak op Engels zetten? Of is dit iets wat totaal niet met elkaar te maken heeft en stel ik nu een paar hele domme vragen? Ik ben totaal niet bekend met het Playstation systeem/menu.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje. Ik heb de afgelopen jaren eigenlijk alleen maar op 360's gespeeld. Ik heb in die tijd altijd twee TV's in gebruik gehad. Een redelijk oude 40'' Sony Bravia HD LCD en een vrij nieuwe 42'' Samsung Full HD 3D LED. De Samsung gebruik ik het liefst, maar daar heb ik soms best veel last van zwarte kartelrandjes die overal omheen te zien zijn en hierdoor zijn de graphics van een game een stuk minder mooi. Op dat oude LCD scherm van die Bravia heb ik dit echter helemaal niet, maar dat beeld is wel een stuk waziger en niet zo helder als LED. Zullen die kartelrandjes minder bij de PS4 zijn, omdat die krachtiger is en die Anti-Aliasing (ik heb hier nul komma niks verstand van) beter kan verwerken? Of ligt het puur aan de soort tv die je hebt? Die kartelrandjes zijn overigens helemaal niet te zien als ik gewoon tv of een blu-ray kijk. Dan is het beeld werkelijk levensecht en haarscherp. Als HDMI kabel gebruik ik een Phillips high speed 1.4 3D 4K, daar zou het ook niet aan moeten liggen. Het wijzigen van de resolutie op de 360 zelf heeft ook nooit geholpen en die staat nu altijd op maximaal (1080p). En met de beeld-instellingen kutten op de tv is ook geen oplossing.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...