Ga naar inhoud

Hallo, Wilt iemand met mijn spelen?


Henkwijdeman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik stel bij deze officieel vast dat Rayman Legends mijn favoriete platformer ooit is. Ik heb deze game en Thief besteld om wat gamevoer te hebben totdat W_D uit komt, maar ik had totaal niet verwacht dat het zo goed zou zijn. Wat een fucking geniaal spel is dit geworden! Je kunt merken dat over alle levels serieus is nagedacht. De interactie met allerlei shit, die 3D achtergronden, de graphics zijn werkelijk prachtig met dat enigszins aparte tekenstijltje. Het hoogtepunt tot nu toe is het level ''Castle Rock'' waarbij tijdens het level ''Black Betty'' wordt gespeeld en 'gezongen' en je op het ritme vijanden in elkaar beukt. Ik lachte mezelf kapot. ;) En al die dingen die je kunt unlocken zijn ook niet mis; creatures, speelbare characters, Back to Origins werelden/levels (die zijn verdomd goed geworden). De challenges zijn wel oké, maar niet mijn ding. Het is de €40,- zeker meer dan waard.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt! Muzieklevels zijn erg tof inderdaad. Voorheen vooral met mijn 8-jarige zusje gespeeld, maar deze week kwamen er 2 vrienden van 18 voetbal kijken en daarna gingen we maar even op de Wii U Rayman doen, maar dat even werd uiteindelijk uren tot 1/2 uur 's nachts, enorm veel plezier en humor aan beleefd. Iedereen die een platformer zoekt en zeker ene co-op game, dan raad ik deze zeker aan!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, lieve kinders, het is eindelijk zover. We hebben nu the Last of Us 2ehands liggen, dus die gaat vandaag mee. Dan gewoon volgende week natuurlijk weer omruilen als die uit is, maar dan heb ik hem eindelijk gespeeld, joepie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...