Ga naar inhoud

Hallo, Wilt iemand met mijn spelen?


Henkwijdeman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee, neem gewoon het bonnetje mee van de Game Mania en dan de kapotte controller (als je hem kwijt bent staat het ook digitaal op je klantenkaart), het is niet dat er een bepaalde code bij zit die aangeeft bij welke winkel die controller was gekocht. Wel probleem kan zijn dat de DS4 er misschien niet is, in het filiaal van Delft wachten we al een maand op de DS4, die zijn bijna net zo moeilijk te krijgen al de console zelf. Zelf gok ik dat dat komt omdat ze misschien bezig zijn met productie voor betere pookjes.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch te gek voor woorden dat de PS4 hier nog altijd zo schaars te verkrijgen is en de magazijnen en winkels in de UK en US uitpuilen van de consoles(Bijvoorbeeld Amazon uk,daar is die constant altijd op voorraad!),terwijl je hier op wachtlijsten terecht komt,lijkt het RIAGG wel. Te gek voor woorden en foute boel van Sony!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ah dat is wel te doen ik zelf heb er niet zoveel mee maar kan me voorstellen dat het leuk is. Ja klopt, valt wel mee. Het stijltje van Final Fantasy sprak me altijd al aan en ik was toe aan een goede MMORPG. >Oh, goedkoper dan TESO dan. Klopt. Maar TESO is kut.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...