Ga naar inhoud

Hallo, Wilt iemand met mijn spelen?


Henkwijdeman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Cloud gecheckt, helemaal leeg. Ik heb de cloud nooit gebruikt/aangezet, maar ik zal er aan denken. Het is toch ook maar 3GB wat je tot je beschikking hebt? Daar kun je moeilijk alle savegames kwijt. Tot nu toe heb ik deze error alleen bij Lego games gehad. Het is best wel vreemd. Hiervoor heb ik namelijk Lego Marvel gespeeld en tijdens het spelen kreeg ik meerdere malen een error waarna de game crashte. Ik heb de error elke keer gerapporteerd en daarna de game gewoon opnieuw opgestart zonder enig probleem. Vanwege dat die game geheel onverwacht erg leuk is toen ook maar The Hobbit gehaald. Ook daarmee een paar keer eerder een error gehad zonder probleem. Laatste keer was dus de boosdoener. Dit is iets wat ze moeten kunnen patchen, of niet dan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik wil em ook graag halen (UFC fan enzo) maar ik kan die kut Gustafsson niet eens op easy verslaan. Ik heb em wel 1 keer in de eerste ronde K.O. geslagen maar voor de rest ben ik niet goed met die knoppen combinaties :p Haha oefenen oefenen oefenen man. Ik moet wel zeggen dat Jones in stats veel te sterk lijkt maar dat wanneer ze vechten dat niet veel uitmaakt. Ik ben nu wel op een punt gekomen waarbij ik makkelijk van de cpu win maar heb met Gus minder moeite dan met Jones wat raar is als je hun stats bekijkt. Enige tip die ik je kan geven is dat parry system echt helemaal feiloos uit je hoofd leren. Ground game masteren want daar kan je de cpu ook helemaal afmaken, en submissies. Gewoon lekker oefenen en binnen de kortste keren maak je em helemaal af haha.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Sony E3 Persconferentie is verreweg de beste. Zoveel games... Die witte PS4. :oo The Order 1886 ziet er heul vet uit. Ff afwachten of het echt vernieuwend is, want het is wel weer vs zombies, maar we zullen zien. Nieuwe IP! Bloodborne trailer is erg vet. Lekker veel gore. Al lijkt de vijand weer verdacht veel op zombies....seriously? InFamous First Light. Fuck yeah! Leuke FarCry4 trailer. Mooie omgevingen in de Himalaya, maar gameplay wise niet veel vernieuwends gezien. Sowieso ziet het er super strak uit. Magicka 2. Errrug vet. Geinige trailer ook. Damn, nog een exclusive. Let it Die. Ziet er fris en vernieuwend uit. Het lijkt erop dat het een lekker bloederige fighter wordt. Hoogtepuntje van Giant Squid. Abzu. Sowieso voor mij persoonlijk erg vet vanwege de onderwater setting. Ben benieuwd. Nieuwe IP. No Man's Sky. Het idee dat je van planeet naar planeet kunt vliegen is erg tof en dit maakt de wereld vrij groot zullen we maar denken. Alleen het tekenstijltje valt me tegen... Playstation TV... lijkt mij eerlijk gezegd niets meer dan een onnodige gimmick. Hellyeah, ik dacht dat we het beste wel gehad hadden. !!!! Mortal Kombat X gameplay! Die nieuwe fatalaties zien er gruwelijk uit! The Last of Us trailer is mooi. Erg mooi. MGS V Phantom Pain. Heerlijk lange trailer. Oh wow, fucking vet dat je je GTA V data van de Xbox 360 kunt overzetten naar de PS4. Hierdoor zal ik wel weer beginnen met GTA V. Woohoo Arkham Knight gameplay! Damn, wat ziet die game er lekker uit. Batmobile for the win. Scarecrow maakt z'n grote comeback. Sick! Mooie aflsuiter met Uncharted 4. Zal ongetwijfeld een hele toffe game worden. Nu snel naar bedje. ^Ff m'n reactie uit het E3 topic. Wat een show dames en heren. Wat. Een. Show.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...