Ga naar inhoud

Hallo, Wilt iemand met mijn spelen?


Henkwijdeman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Was eerst van plan om veel later pas een PS4 aan te schaffen, maar technische mankementen aan mijn X360 lijken ervoor te gaan zorgen dat ik dit eerder ga doen dan gepland. Niet omdat ik zo nodig het nieuwste moet hebben, maar omdat ik toch wel graag een fatsoenlijk werkende console wil hebben. Alleen nog een paar vraagjes voor P4 bezitters: 1. Wat is het games aanbod in de Playstation store? PS2 en PS3 heb ik niet gehad, maar wel een PS1. Zou toch wel graag veel van die oude spellen opnieuw willen spelen. 2. Kunnen punten ook gekocht worden? ik wil geen creditcard gegevens of zo op mijn console hebben staan. 3. wat voor kosten zijn er om online te gamen en wat kan je allemaal zonder mandelijkse kosten? 4. Zijn er irritante beveiligings maatregelen die voor iedereen een hoop last veroorzaken? Kan niet meer online met mijn X360 omdat ie om van alles loopt te zeuren het laatste jaar, zoals mijn e-mail adres.. dat mogeijk al zeven jaar niet meer bestaat maar wel aan mijn gamertag gelinked is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En qua exclusives viel het me allemaal wat tegen. The Order was wel heel kort en niets bijzonders, LBP ziet er wel erg leuk uit, TLoU remastered is mooi, maar niet echt een nieuwe game, Uncharted 4 kan ik nog niet over oordelen. Alleen een paar third party games hebben nou echt indruk gemaakt deze E3. De Sony show was voor mij, net als de rest, niet erg boeiend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...