Ga naar inhoud

Hallo, Wilt iemand met mijn spelen?


Henkwijdeman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een paar Destiny puntjes: Ik heb zeker 20 minuten in het character customize menu gezeten. Alle mogelijkheden ff bekeken. Een male/EXO is tot nu toe mijn favoriet vanwege de mooie details op de gezichten/helmen. Gameplay is lekker vlot en te vergelijken met Halo, ook qua controls. Ik ben nu level 8 met de Titan class (verder kun je niet in Alpha). Warlock en Hunter zal ik volgend weekend proberen. Ook handig dat je 3 characters tegelijk kunt hebben, hierdoor kun je alles uitproberen. Het spel is wel uitdagend, want sommige vijanden zijn niet zomaar te killen. Met name die Elders/Captains/Knights. Soms kan wel een andere soort ammo helpen. De tank in die éne strike missie vond ik wel een beetje te overpowered. Met twee teammaten vond ik het nog lang duren. Gameplay met de Sparrow is erg tof. Snel, wendbaar en het geluid wat dat ding maakt is wel geinig. The Tower is handig en een goede zet van Bungie. Hier kun je namelijk alles upgraden/opslaan/opnemen/kopen etc etc. Makkelijk, omdat het één centrale thuisbasis is, waar je tussen de missies door heen kunt. Je hoeft dus niet naar allemaal verschillende plaatsen voor je upgrades. Als laatste puntje zien de graphics er nu al gewoon erg goed uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...