Ga naar inhoud

Hallo, Wilt iemand met mijn spelen?


Henkwijdeman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Euhh minpuntjes... Zoals ik al zei, het is best wel pittig af en toe. Er is (nog) geen moeilijkheidsgraad in te stellen. Althans daar heb ik niets van kunnen vinden. Het is heel veel coveren, schuilen, bewegen en springen als er vijanden dichtbij je zijn. Of je moet nog een schild kunnen vrijspelen naarmate je vordert, maar dat weet ik niet. Anyway, ik ga in shooters eigenlijk altijd wel voor sniperrifles. Ik heb er zelf nog geen kunnen vinden, maar al wel een paar players gezien die er één hadden. En in deze game is dat zeker aan te raden. Je hebt in ieder geval een groot voordeel als je veel schade kunt toebrengen op grote afstanden. Het reizen van Earth naar The Tower en andersom mag wat korter duren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is toch ook echt een WoW hub op de thuisbasis heb ik gehoord? Dus in third person waar je allemaal verschillende mensen ziet en emoties kan gebruiken en chatten, klonk erreg tof. En qua moeilijke vijanden, hetzelfde dus als Halo met elite covenant die behoorlijk pittig kunnen zijn op Legendary?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt die emoties overal gebruiken. Zag op een gegeven moment allemaal mensen dansen, lol... Van die hub heb ik nog nooit gehoord. Ja, daar kun je het mee vergelijken al heb je bij Destiny wel veel meer variatie qua vijanden. The Tower was elke keer leeg toen ik er was, maar dat dit als ontmoetingsplaats zal worden gebruikt kan ik wel begrijpen. Het is een soort van grote markt met allemaal kraampjes. En in het begin heb je een postkantoor en een aantal kluizen voor je items.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand nog een goeie PS4 bundel? Ik wil eigenlijk het liefst AC4 erbij, maar die bundel is lastig te krijgen. Als er een Destiny bundel komt zou ik die ook wel willen. Verder zijn bundels nog niet echt goedkoper. Meestal 500 euro voor een PS, game en extra controller. Ik wil misschien deze zomer een ps4 halen, maar dan ben ik bang dat genaaid wordt en dat ze in het najaar allemaal vette bundels uitbrengen, wat denken jullie?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...