Ga naar inhoud

Hallo, Wilt iemand met mijn spelen?


Henkwijdeman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jongens, ik zit met een probleem. Helft van men vrienden hebben plots beslist om allemaal een PS4 te kopen, nu vraag ik mij af of het eigenlijk echt wel al de moeite is om dat te doen? Meeste spellen komen gewoon nog uit voor PS3 en de spellen die we spelen(Fifa, Battlefield, AC) lijken me niet zo'n groot verschil te hebben met de ps3 versie. Wat vinden jullie? Al een ps4 kopen of toch nog even wachten?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon een PS4 kopen als ik jou was. Sinds dat ik Fifa voor PS4 heb gespeeld lijkt bijv de PS3/X360 versie vet lomp. Met betrekking tot overtredingen etc hoenze geraakt worden en hoe de spelers erop reageren. (De physics dus zoals hierboven genoemd.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dit, nu werkt mijn DS4 niet meer goed :S Ik speelde AC4 en toen merkte ik dat ik echt ontzettend veel kracht op de R2 button moet zetten om te gaan rennen. Zo veel kracht dat je de controller hoort kraken. Even mijn broers controller erbij gepakt en met zijn controller hoef je R2 alleen maar volledig in te drukken, daar komt geen kracht aan te pas. Ik heb er niets vreemds mee gedaan dus vind ik het erg raar. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee, of is hij gewoon echt defect en moet hij dus opgestuurd worden... Alvast bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon contact opnemen met het bedrijf waar je je ps4 hebt gekocht(gaat veel sneller dan bij Sony wat weken duurt, maar niet alle bedrijven doen er iets aan). Doen zij er niets aan ga dan naar de Sony klantenservice. Dan rkijg je wel een berichtje dat je m op kan sturen en dan krijg je een nieuwe of je oude gerepareerd terug. Ik aankoop van mijn PS3 zo'n 2 jaar geleden het probleem dat R1 niet werkte. Bedrijf deed er niks aan dus heb ik m opgestuurd naar Sony. Duur helaas zo'n 4/5 weken :(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...