Ga naar inhoud

Hallo, Wilt iemand met mijn spelen?


Henkwijdeman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

K denk dat ik ipv watch dogs ac4 voor een 10tje als launch game neem (heb black chest edition als pre order staan voor ps3 en wil niet nog langer op ps4 versie) en daarnaast killzone bestel... Iemand ervaring met killzone die mij kan vertellen of killzone leuke sp heeft (weet dat de mp goed is) en jullie nog tips wat ik eventueel nog als launch games kan doen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan niet volgens mij, Ik zou voor deze gaan. http://www.bol.com/nl/p/sony-playstation-draadloze-pulse-stereo-headset-ps3-ps-vita-pc/1004004013028513/ Of http://www.bol.com/nl/p/sony-playstation-draadloze-stereo-headset-zwart-ps3/1004004011767472/?bltg=itm_event%3dclick%26pg_nm%3dpdp%26slt_id%3dprd_reco%26slt_nm%3dproduct_recommendations%26slt_pos%3dC1%26slt_owner%3dccs%26itm_type%3dproduct%26itm_lp%3d1%26itm_id%3d1004004011767472%26itm_role%3din Deze werken wel gewoon op de PS4, Na de Update.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je GM Delft bedoelt, der waren al 20 mensen die voor zaterdag hadden gebeld dus is het maar te hopen dat ze zoveel leveren. Of je hebt een collega zover gekregen om je hoger op de lijst te zetten wat me sterk lijkt. Van uitgaand dat jij hem bij GM had staan dan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zeiden ook nog niks te weten, maar er is een lijst met degene die gebeld worden als er meer is dat ze weten. Ik bedoel Delft ja, en ook plek 21 dan... Maar zijn er 20 die voor die bundel hebben gebeld? Of ook voor de 'kleine' bundel? En mij is gezegd dat ik sowieso boven de mensen die bij de 2de of 3de lichting in de lijst zaten kom.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...