Ga naar inhoud

Hallo, Wilt iemand met mijn spelen?


Henkwijdeman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het zijn inprincipe scuff controllers. alleen is het van degelijker materiaal dan scuff. Maar scuff word meer gebruikt omdat die officiele sponsor is van bepaalde toernooien. Ik speel zelf veel call of duty, en merk gewoon dat ik teveel gun fights verlies door het switchen naar de normale knoppen voor springen etc. vandaar de 2 extra knoppen achter de controller. Wat mij echt super lijkt. Zou eventueel als er intresse is wel een klein revieuwtje over schijven hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

PSN ligt eruit mede door een hackersgroep genaamd Lizard Squad. Hieronder de bijbehorende tweet: ''Sony, yet another large company, but they aren't spending the waves of cash they obtain on their customers' PSN service. End the greed.'' ''We're attempting to slam Sony back into the ground.''
Link naar reactie
Delen op andere sites

De servers van PSN zijn sinds vanmorgen weer online! Goed nieuws dus. De update van vanavond is uitgesteld. wanneer dit gebeuren gaat is nog niet bekend. Het enige wat er gezegd is is dat het zeer binnenkort weer offline gaat voor de geplande onderhouds beurt.(die officieel vanavond zou plaatsvinden.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...