Ga naar inhoud

Hallo, Wilt iemand met mijn spelen?


Henkwijdeman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vandaag mijn PS4 gekocht, alleen nog geen game maar wel 40 euro voor de playstation store. Eerst maar eens wat demo's spelen om te zien of er wat leuks bij zit, helaas hebben veel games geen demo's.. Setup en draadloos internet is allemaal fantastisch, laat de goeie games nu nog maar komen. Waarom zijn er overigens geen PS1, PS2 en PS3 games te downloaden voor de PS4? Ik dacht dat dit ook mogelijk was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik blijf er wel wat aan twijfelen.. De stijl is een beetje cartoony.. meer warcraft dan diablo, en het is vandaag de dag wel een beetje zwak dat je je personage niet kan aanpassen. Maar ik heb toch vaak wel de voorkeur voor historische en fantasy settings, en de offline co-op lijkt een groot plus punt te zijn. Speelt het een beetje lekker in offline co-op?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag Diablo 3 gehaald en ik vermaak me er best mee, vrijdag de co-op eens proberen. Smaken verschillen nu eenmaal, sinds AC3 ben ik helemaal klaar met die serie. Aangezien Watchdogs erg hetzelfde is heb ik daar ook geen interesse in. Infamous en the last of lijken mij niet echt games die lang boeiend blijven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...