Ga naar inhoud

Hallo, Wilt iemand met mijn spelen?


Henkwijdeman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wauw. Ik had een paar dagen na de release van de PS4 coolblue gemaild, of als hem bij hun bestelde, ik nog in de levering van december zijn, of naar de volgende zou gaan. Toen hebben zij geantwoord: Er bestaat kans dat je dan nog bij de levering van december komt, maar dit kunnen we niet zeggen... Verre van is dus gebleken, gelukkig vertrouwde ik het boeltje al niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dat durven we op dit moment nog niet met zekerheid te zeggen, maar u moet uitgaan van de 3e levering op dit moment, echter met wat geluk en een grote 2e levering kan u eventueel nog in de 2e levering komen. Dit hebben ze mij op 2 december gemailt. Ik weet niet of ze hun 3de levering pas in april krijgen, anders hebben ze het me wel heel mooi vertelt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag even langs game mania en intertoys geweest (doetinchem). game mania heeft deze week een kleine lading gekregen van 6 ps4s en intertoys heeft vandaag een lading van 2 ps4s gahad. 3 weken geleden stond ik bij game mania nog 23e in de lijst en vandaag 7e ,ze verwachten volgende week weer een kleine lading.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...