Ga naar inhoud

CdAB 38 [XXXVIII] Willen we meer of minder koffie?


Gilan11

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je goed leest staat er dat hij uitkomt op 95 euro en verschilt het maar vijf

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet hem ook even hier neer =) Hey peoples, ik heb een klein dilemma. En misschien kunnen jullie mij hiermee helpen! In de zomervakantie ga ik namelijk naar midden-Afrika, en naast dat het belooft een geweldige vakantie te worden kan ik natuurlijk dan ook goedkoop mensen inslaan! Als ik nu zou kijken naar de beschikbare mensen, dan zou ik nog graag een paar sterke mannen en een paar jonge maagden inslaan. Als ik de prijs in kwacha's van deze 3 games naar euro's reken kom ik op zo'n 4525425 kwacha uit, omgerekend €95 uit. Maar! Zoals jullie misschien weten heeft Jos van Dongen uit Nederland deze week de 3 halen = 2 betalen actie. Ik kan dus dezelfde 3 mensen halen, en dan betaal ik dus voor het totaal €100! Mijn vraag is dus: zou ik de games deze week bij Jos, of later in Afrikagaan halen? Maar misschien belangrijker, is er iets dat ik over het hoofd zie? Like klopt het dat ik gewoon wat mensen daar kan kopen en hier thuis in Nederland kan gebruiken zonder extra kosten? Of zijn er nog belangrijke bijkomstigheden die Nederlandse mensen nodig hebben, wat Afrikanen niet nodig hebben?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 5 euro moet je het inderdaad zeker niet voor doen. Houdt er ook rekening mee dat de banken een ongunstige koers rekenen. Zoals je de koers op internet vindt, krijg je hem nergens. Al scheelt ook dat niet veel. Kijk gewoon of je zin hebt, en Watch Dogs komt ook nog uit in mei!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...