Ga naar inhoud

CdAB 38 [XXXVIII] Willen we meer of minder koffie?


Gilan11

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Het ziet er wel vet uit, maar is maar matig effectief bij MMA denk ik. Tegenovergestelde juist. Taekwondo is puur gebaseerd op traptechniek, wanneer je dit goed beheerst heb ik in feite in elk gevecht een voordeel omdat je bereik grote is. Voordat een Kickboxer inkomt om een jab of hoek te geven heb jij je wreef al op zijn slaap geplaatst :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Vertel ons het verhaal, Jort! Oké, oké. Ik was dus met die chick op weg naar haar huis, toen bleek dat ze geen enkel benul had waar ze haar fiets gelaten had, na een halfuur had ze haar afgedankte rijwiel eindelijk gevonden. Je kan begrijpen dat de zin bij mij daarna eigenlijk al bijna verdwenen was. Maar alsof dat nog niet genoeg was, kwam toen plots haar minstens net zo dronken BFF om de hoek zwabberen. Na wat oeverloos gezwets over broodjes kebab en te grote piemels, heb ik ze zonder genade uit elkaar getrokken en mijn chick op haar fiets gedeponeerd. Ze zei dat ze spijt had dat het allemaal zo lang duurde en dat ze het straks goed zou maken, maar al snel had ik door dat de jongedame nog geen tien meter zelfstandig zou kunnen afleggen zonder op haar plaat te gaan. De klok sloeg inmiddels zeven uur, dus ik heb toen vriendelijk bedankt en haar midden in de straat, op haar knieën, smekend naar mijn lul, achtergelaten. En toen mocht ik gezellig in mijn eentje nog meer dan een uur terug naar huis reizen (:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...