Ga naar inhoud

CdAB 38 [XXXVIII] Willen we meer of minder koffie?


Gilan11

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Stem op mij als moderator ik zou het waarderen en je zal voor de rest van je leven in mijn internethartje zijn.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ben jij depressief (geweest)? Zo nee; ik denk niet dat je er dan veel zinnigs over kunt zeggen. Zo ja; ik kan me niet voorstellen hoe in je eentje op het strand liggen filosoferen je uit een depressie gaat helpen. Een depressie is een gevoelskwestie, je kan het niet zomaar even weg rationaliseren. Wat wel kan helpen is (lichamelijk) dingen gaan doen en in het nu leven. I smell a Dr. Phil overhere...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het snorretje, heb zelf ook al maanden medicijnen ervoor alleen het helpt mij niet mega ofzo. Zonder zou het wel veel erger zijn. Maar de buitenwereld maakt mij vooral depressief als ik sommige mensen zie. Leuke fact is dat het % van mensen die depressief zijn best hoog ligt onder gamers :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sombrero, ik heb het ook gehad een jaar of 4-5 terug, je komt er zeker weten weer uit daar heb ik vertrouwen in! Ga geen pillen slikken, laat je niks wijs maken! Depressie is een natuurlijk iets en je geest en lichaam komen er vanzelf wel uit! En als je je niet wilt uitlaten bij "echte" personen zijn wij er altijd nog voor je, wat mij betreft kan je alles hier kwijt en iedereen zal het begrijpen ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik ben me bij die beta zo kapot geschrokken dat ik TESO niet meer durf aan te raken. Snap ik, ik heb het door me hype toch gekocht. 33 euro maar gelukkig, maar toch wel spijt eigenlijk. Ik moet ook me credit card gegevens invullen om me 30 dagen te krijgen die er gewon bij zaten, nog nooit meegemaakt in een MMO. Ik had ook verwacht dat ik met IDeal kon betalen, maar dat kan niet (wat eigenlijk ook logisch is)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Bij depressies heb ik geen idee, heel afwisselende dingen doen en niet in een sleur raken misschien? Dat helpt goed tegen depressie, praten met vrienden hielp mij maar steeds tijdelijk, elke dag en weekend waren bijna hetzelfde, steeds weer school/stage/werk gaan en het in weekend keihard zuipen en zielloze seks hebben, dus het ging maar weer even goed maar na verloop van tijd rolde ik weer terug in die sleur, dus ging ik dingen doen die ik niet snel zou doen en dat hielp mij het meest. Enne pillen en meuk, nooit gebruiken, die shit stelt zoiets maar tijdelijk uit, het is geen ontsteking die je met medicijnen kan behandelen. Je wordt er alleen een highe en gevoelloze zombie van, al dat opgekropte gedoe kan er dan ook totaal niet uit.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...