Ga naar inhoud

The Last of Us (+demo mini review)


JahArmy

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...
  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De intro vind ik meesterlijk, maar daarna kakt het vreselijk in. Ben pas zeer vroeg in de game maar dat is mijn eerste indruk. Heb een aantal irritante dingen opgemerkt als dat er nergens duidelijk wordt aangegeven wat je precies moet doen of waar je heen moet. Ik snap dat het een surival game is maar het is soms gewoon niet duidelijk. De loop animatie van Joël vind ik echt facking storend, het is net of hij over de grond glijdt. Ellie is achterlijk die staat gewoon rustig voor een raam als er een groep soldaten aan de andere kant staat. Het idee om elkaar op te heisen vind ik gejat van Resi 5, last of us heeft wel een beter, leuker en gevarieerder systeem. Vind het tot nu toe ook best lineair, er zijn geen deuren buiten waar je in kan en alles is afgesloten door het leger. Je loopt dus gewoon door een gang zegmaar. En dan ergens in een hoek zit ineens een raar tunneltje waar je in moet.. Dit was het eerste uurtje dat ik het speelde hoor maar deze game is opgepoft door de community. Dat voel ik nu al.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dit was het eerste uurtje dat ik het speelde hoor maar deze game is opgepoft door de community. Dat voel ik nu al. Jij hebt gewoon de verkeerde verwachtingen. Er is altijd gezegd dat TLoU een lineaire game is. Je kan buiten geen deuren in? Nee, waarom zou je? Wat voegt dat toe aan het verhaal? Helemaal niks dus. Dit is als je afvragen waarom je niet ook kan schijten in GTA V. Wat betreft dat de game inkakt na het begin, het is geen Hollywood Blockbuster, het is een thriller/drama/horror, die hebben diepgang en characterontwikkeling. Misschien is gaat dat allemaal wat te diep voor je. Ik heb al een idee van hoe jij het spel speeld, en dan kan ik je ook gelijk vertellen hoeveel nuances en dergelijke je hebt gemist. Deze game speel je niet om het spelen, deze game speel je om jezelf erin je verliezen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wat verder in de game na vandaag. Ik vind het nu al vele malen beter. Jullie nemen mijn mening veels te serieus. Had pas een half uur in de game zitten. Pas als ik hem uit heb ga ik oordelen. > Daarom vond Blackvelvet Beyond two souls ook kut. Hij hoort games als COD en Battlefield te spelen als hij constant actie wil. 1: Beyond is geen game. 2: Ik speel geen CoD of BF. 3: Ik mag je wel maar gedraag je niet als een roekeloze fanboy. @Jort, Er zullen vast meerdere games zijn die dat hebben maar RE5 was de enige die ik me kon herinneren, voor derest kan je weer terug naar je manisch depressieve muziek gaan luisteren. @Jah, Heb meer van dit soort games gespeeld, en ik had zeker andere verwachtingen. En ik denk niet dat jij weet hoe ik het speel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vonden jullie eigenlijk het meest memorabele moment. Er zijn er zo onwijs veel vind ik. En dan even spoilers aangeven. Dus bij deze, mijn kleine `spoiler`: Ik vond zelf het moment dat je in de val wordt wordt gelokt, terwijl het bandje met Alone and Forsaken wordt afgespeeld, en dat alles gewoon door gaat met die muziek op de achtergrond echt onvergetelijk. Daarnaast, moet ik als ik The Last of Us hoor, altijd meteen terug denk aan het moment met de giraffen. Iets in mij voelde toen, waar de Last of Us om ging. Prachtig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij ook het moment met die Giraffen. Je gaat daarvoor een uur lang door zo een ongelofelijke hel, en dan dat moment van rust ala Jurrasic Parc, echt geniaal. Laat je het contrast zien tussen de menselijke samenleving die aan zijn einde komt, en het dierenrijk wat zich daar niks van aan lijkt te trekken. M.a.w. het hele moraal van TLoU in 1 scene samengevat!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgespeeld. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er van moet denken. Joel ontspoort ineens, ik had liever gezien dat de kuur gewoon kwam en dat Ellie doodging en Joël te laat was. Had ik een mooier einde gevonden. Niet dat je Joël pijn toewenst maar het had beter bij het verhaal gepast. Het is ineens pats boem afgelopen. Zeer goede game, ijzersterk verhaal maar ik voel me nu niet voldaan, zo van ah ik heb iets bereikt. Jammer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zeiden ik en vele anderen ook meteen na het uitspelen, maar geloof me dat je er nog op terugkomt naarmate je er meer over na gaat denken. Mss de laatste sequence nog een keer spelen ;). Ik voelde me ook niet helemaal compleet na het uitspelen, voor mijn gevoel was ik er nog niet klaar mee. Maar nu, zo'n 4 maanden later ben ik er helemaal tevreden mee, en kon het wat mij betreft niet beter eindigen dan dit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...