Ga naar inhoud

Wie gaat deze zomer naar een festival?


guy1996

Aanbevolen berichten

Wil je suggesties voor festivals of is dit gewoon een algemeen festival topic? Ik ga dit jaar zelf naar de Zwarte Cross en naar Wacken in Duitsland! En verder nog verschillende eendaagse festivals zoals Alcatraz in België. Van mij kan het festival seizoen wel beginnen hoor!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zoals gewoonlijk (5e x op rij) naar Reggae Summerjam in Keulen. 3 dagen relaxen, veel zon (tot nu toe elk jaar +20 graden). En de beste live acts die er op dat moment rondtouren in Europa! Dit jaar verheug ik me o.a. op (google ze): -Gentleman& the evolution band -Alborosie & Shengen clan -Major mawfukkin Lazer -Busy Signal -Matisyahu -Snoop Lion -Morgan Heritage -Tarrus Riley -Junior Kelly -Popcaan -Turbulance & Warrior king En das nog niet eens de helft :')
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn lijstje staan: - Baroeg Open Air, gratis Metal festival van Baroeg. - Wacken Open Air, opnieuw vorig jaar en het jaar daarvoor ook geweest. - Metropolis, niet echt mijn stijle maar m'n vriendin vind het altijd geweldig. En ik kan het niet maken om haar wel naar mijn festivals te slepen maar niet met haar mee te gaan. - Lowlands, altijd leuk om daar met vrienden heen te gaan. - Pinkpop, is volgens mij nog niet geweest. En eigenlijk alles wat zich de rest van de tijd aandient. Moet nog steeds naar een Black Veil Brides concert aangezien de lamzakken dat hadden uitgesteld. En zou natuurlijk Metallica, Slayer, Anthrax en Megadeth nog wel een keer willen zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...