Ga naar inhoud

PRIJSVRAAG, YET AGAIN


niks1991911

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleempje op met Xperia P. Sinds ik in Italie geweest ben doet mijn wifi raar. Als ik uit de wifi zone ga, blijft er staan dat ik nog een paar streepjes bereik hebt, terwijl hij niet meer werkt. Ook, als ik dan handmatig de wifi uitschakel blijven de bereik streepjes staan, hierdoor springt hij dus niet automatisch over op 3g. Dit is erg vervelend, want nu moet ik steeds mijn mobiel uit en aan zetten als ik weg ga van huis. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
Deze games geef ik weg bij deze prijsvraag, bijna allemaal zijn steam codes. -GREED black order -Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising -BF3 (origins) -Shattered Horizon -Two Worlds II & Castle Defense -Iron Grip: Warlord -X-Blades -Planets Under Attack -Ion Assault De prijsvraag: **Hoe zal jou eigen net bedachte extreme sport eruit zien.** Wees creatief Je mag voor meerdere games spelen, ik maak namelijk poules. zelfde regels als bij de vorige prijsvraag, je verhaaltje krijgt een cijfer en per game die je wint krijg je -1 eraf in de volgede poules. Je moet minstens lvl 8 zijn om mee te doen (ik ben zelf italiaans, en dus zie ik de regels meer als een richtlijn en niet als een absoluut. hierdoor als je denkt dat je toch mee mag doen, omdat je net geen lvl 8 bent, maar wel goed actief bent op de PU community. dan ben ik bereid die regel ff door de vingers te zien. die regel is bedoeld tegen dubbele accounts om zo meer kans te hebben om te winnen) Je kan een bonuspunt verdienen als je raad welke sport ik doe. (fitness telt niet) ik heb er 3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je doet aan schermen en Bartitsu. Je word gedropt uit een vliegtuig midden in Japan boven een kerncentrale en je doet er aan een soort karate, Judo achtige vorm. Terwijl je zo druk bezig bent met vechten en vallen, beschieten de Japanners je tijdens het gevecht. Alleen moet je wel zorgen dat je je parachute open trekt voordat je de bom die aan je vastgebonden zit op de kerncentrale valt. Om de Japanners te redden. X Blades graag
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...