Ga naar inhoud

Welke PS4 game ga jij bij launch halen?


Jak II

Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nu je het zegt, de Mr. Freeze baas is inderdaad echt geweldig. Ik vond de bazen in de Ulduar Raid in de WOTLK tijd in WoW wel vet. Wat ik ook foking episch vond was dit gevecht in Metal Gear Rising Revengeance: Monsoon. https://www.youtube.com/watch?v=TBH_Yo5sSEI
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 5 jaren later...
  • 1 jaar later...
  • 4 weken later...
Favoriete eindbaas weet ik niet zo 1, 2, 3, maar mijn *minst* favoriete eindbaas moet toch wel die olijke poes met zonnebril zijn :p

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kut tyrant van Resident Evil Code Veronica X Door dat kutbeest zat ik in dat vliegtuig vast en heb ik de game nooit verder kunnen spelen (Ammo was op) Alleen echte bazen zetten je zo vast. Verder bij geen andere game zo tergend geweest... Heb die save ontelbare keren gereload XD
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...