Ga naar inhoud

De Xbox One importeren, en waar?


colinch

Aanbevolen berichten

Ja die vraag stelde ik ook al maar volgens mij is daar niet echt duidelijkheid over. Het lijkt me dat de games gewoon geleverd kunnen worden aan alle shops, maar of dat zinvol is? Dan moeten ze die games 2-3 maanden bewaren en dat kost ook geld voor de winkels zelf. Dus als alle winkels hun games pas over 2 maanden inkopen, krijgen wij dan nog alle "pre-order extra's" en al die dingen? Voorlopig zal ik ze hoogstwaarschijnlijk uit engeland halen, dan weet je dat je goed zit met de taal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de mijne ook via microsoft op amazon.de gepreorderd een paar weken geleden. Als je die restricities op games in duitsland niet vertrouwd. Dan zet je local gewoon op UK geen probleem. De Online stuff die hier niet zou werken geld alleen voor spullen die hier niet verkrijgbaar zijn. De UK heeft wel vaker dingen die wij niet hebben
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals hieronder al gezegt, de Duitse Microsoft Store. 499 euro, geen verzendkosten en geen restricties. De consoles voor de Duitse markt (en dus ook de pre-orders daar voor Nederland) worden verstuurd vanuit Eindhoven. Je hebt hem dus nog snel in huis ook (en zonder nadelen).
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Denk dat ik dat inderdaad ga doen. @Tifa Heb net contact opgenomen met de MS Store. Ze zeggen dat je er vanuit moet gaan dat op het moment wanneer je bestelling geplaatst werd, de datum die toen op de site stond, die moet je aanhouden. Ik ga mijn order annuleren omdat dan meteen in de winkel wat games kan halen ipv die ook nog eens importeren. En dan een maandje later de PS4 van sony.nl (staat op de site dat je hem in december krijgt als je hem nu besteld, is dat waar?)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...