Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van de 2DS?


Daenerion

Aanbevolen berichten

Groepsverkrachting. Je hebt een open gras veld van 500 vierkante meter met een schaap in het midden. Er zijn 2 teams de ene begint aan de linker kant van het veld en de ene aan het rechter. Het eerste team dat zijn zaad in het schaap loost wint. Je mag elk wapen gebruiken inclusief vuurwapens en artillerie, voertuigen als tanks zijn ook toegestaan. En je favo sporten zijn... kitesurfen, indoor klimmen (Klimwand) en paintball.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Extreme slicing: Deze sport wordt gespeeld met twee teams van 4 man. Alle 8 staan in de arena, 4 spelers hebben een zwaard in hun hand en 4 spelers hebben niks in hun hand. Vanaf de kant gooit de assistent scheidsrechter telkens fast food, fruit en ander voedsel de arena in, waarna de zwaardspelers van de teams proberen dit eten door te hakken in klein genoege stukjes zodat de grondspelers het kunnen opvangen in hun mond. De zwaardspelers zijn meestal hele lange mensen, de grondspelers kleine. Ze hurken ook zodat ze meer tijd hebben om het eten in hun mond op te vangen. Stel dat de zwaardspeler van het ene team een stuk eten snijdt, en een grondspeler van het andere team het opvangt krijgt het team van de grondspeler dubbel zo veel punten. Deze sport is zeer riskant aangezien behalve het eten ook wel eens ledematen worden gehakt (wel tegen de regels natuurlijk), daarom wordt er ook heel veel getraind met houten zwaarden (die niet snijden) om de bewegingen te leren. Echt professionele spelers spelen ook met stenen, die zowel de zwaard- als grondspelers moeten ontwijken, want als je een steen raakt krijg je strafpunten. Ik zeg doen deze sport! Aangezien je dacht ik een keer zei dat je een katana had gekocht en best vaak over anime etc. praat doe je misschien ook Japanse sporten, doe je misschien Shinkendo en Aikido?
Link naar reactie
Delen op andere sites

PogoHill. Een groep van 20 mensen krijgen allemaal een pogostick en dan mogen ze na het startschot (met een Rocket Launcher natuurlijk) allemaal zo snel mogelijk naar beneden. Als je op je bek valt dan moet je naar boven rennen en wordt je 3 keer beschoten met een **paintball** gun. Daarna moet je weer opnieuw beginnen. De winnaar krijgt 10.000 euro, een Lamborghini veneno, en een VIP pasje voor speciale meetings met de modellen van victoria's secret.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké oké oké let op. Men neme een gebouw, en men springt ervan af. Zo extreem dat je het maar één keer kan doen. Jij doet korfbal, linedance en iaido.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij doet sowieso een of andere vechtsport; **schermen** komt nu in me op. Uhm, in mijn spel moet je net als in happen naar peijnenburg happen naar iets dat aan een draadje hangt maar met een twist. Je bent geblindoekt en iemand anders hangt iets op waar je dan naar moet gaan happen zonder dat je weet wat het is. Ik speel voor **BF3**
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn extreme sport speelt zich af in een woestijn of een andere grote zandvlakte. Hier rijden grote terrein wagens die mensen voort trekken die op snowboards staan. Het is een soort wakeboarden op zand. Alle mensen die voortgetrokken worden op hun snowboard moeten een dame in bikini op de schouders dragen. Deze dames moeten dan met elkaar overgooien. Wanneer ze de bal 100x hebben weten over te gooien en de nader bepaalde afstand door de woestijn zijn vervoerd zonder te vallen wint! Er zijn 10 spelers in 5 groepjes. 4 groepjes spelen over, het overige groepje hun doel is de bal af te pakken, of een ander team te tackelen. Volgens mij doe jij aan Tennis =P

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

**Mijn extreme sport: Die by Pie.** Het is een feestachtige voedselgevecht in een extreme vorm van sport. Er zijn 2 teams. Elke team heeft 10 spelers. Het doel is dat je elkaar kapot gooit met taarten. De 2 teams staan tegenover elkaar in een ruimte. Er zijn dingen waar je je achter kan verschuilen enzo. Het gaat om verschillende soorten taarten per team. Er is oneindig veel appeltaart beschikbaar per team. Als je een speler van het andere team raakt krijg je punten, en als je een speler van je eigen team raakt krijg je minpunten. De soorten taarten met de punten en de hoeveelheden zijn: Appeltaart, 1 punt, oneindige hoeveelheid beschikbaar. Slagroomtaart, 5 punten, 50 beschikbaar Chocoladetaart, 10 punten, 20 beschikbaar. Kersentaart, 20 punten, 10 beschikbaar. Aardbeientaart, 50 punten, 5 beschikbaar. En een bruiloftsstaart, 100 punten, 1 beschikbaar. Dus stel je wilt een aardbeientaart tegen een speler van het andere team aangooien, maar een teamgenoot sprint ervoor, dan verliest jouw team 50 punten. Een ronde duurt 10 minuten, dus moet je eigenlijk alle soorten taarten die beschikbaar zijn opmaken om veel punten te scoren. Maar als je te gehaast bent, mis je ze, en scheelt een hoop punten. Of als je een teamgenoot raakt met een speciale taart, verlies je dus een hoop punten. Het is overduidelijk dat het team met de meeste punten wint na een ronde van 10 minuten. Een wedstrijd bestaat uit 3 rondes. De gene die de meeste wint heeft de wedstrijd wint heeft gewonnen. Als het dus 2-0 staat voor Team A, wint Team A, want Team B kan toch niet meer winnen. Ook al spelen ze nog een ronde en winnen ze, is het alsnog 2-1 voor Team A. Dus het team dat het eerst 2 punten scoort wint. Dus bestaat een wedstrijd uit 3 rondes, maar kan ook dus uit 2 rondes bestaan, als een team 2x achter een ronde wint. Als de bruiloftsstaart wordt geraakt tegen een speler, moet de speler die geraakt is een bruiloftsjurk aandoen voor de rest van de ronde waar hij in geraakt is. Dus staat hij voor lul, en heeft een team 1 speler minder voor een klein aantal minuten. Want die speler moet zich omkleden, dus het liefst zo snel mogelijk. Hilarisch om te zien, en geweldig om te doen. Ik doe mee voor Two Worlds II, want die game is awesome! Jouw sport is iets met zwaard/stok vechten, of iets in die richting. In ieder geval iets vets.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

**"Cliffhanger"** Mijn extreme sport vind zich plaats tussen twee hoge rotswanden, in een klif, ravijn, afgrond etc. Er zijn twee teams nodig, in beidde teams zitten 11 spelers. 10 veldspelers en 1 keeper. Elke speler hangt met een kabel vast aan een hoger gelegen bevestigingspunt . Het punt moet hoog genoeg zijn dat je van de ene naar de andere rotswand kunt zwieren. Dat zal op een stalen frame zijn die op de rotswanden rust, de plek waarop je bevestigd word hangt af van je rol. Aanvaller, middelspeler, verdediger of keeper. Het spel wordt gespeeld met een rugby bal, de teams zijn vergelijkbaar opgesteld met een voetbalteam. Keeper, verdedigers, middenspelers en aanvallers. De spelers mogen elkaar beuken vast houden, wegduwen etc. Eigenlijk alles behalve schoppen slaan en dat soort acties. De bedoeling is binnen 30 minuten (Twee keer een kwartier en een pauze tussendoor) zo veel mogelijk punten te scoren. De keeper zorgt ervoor dat er niks gescoord wordt, de verdedigers zorgen dat de tegenliggende aanvallers de bal niet krijgen. En als ze hem hebben pakken zei de bal af door middel van onderscheppen, beuken, duwen, tackelen etc. Alles is toegestaan behalve acties zoals slaan, schoppen etc. De middenspelers zorgen dat de bal vlot blijft bewegen richting de verdedigers of aanvallers.En de aanvallers proberen uiteraard te scoren. Ze mogen de bal gooien, slaan, koppen, schoppen. Alles eigenlijk, zolang de bal maar in het doel beland. Op beidde rotswanden zijn meerdere ringen bevestigd. één grote binnen handbereik van de aanvallers. waar een keeper voor hangt. en 2 kleinere ringen, die buiten handbereik van de spelers hangen. Als je de bal door de grote ring heen krijgt, lever dat jouw team 1 punt op. De kleinere ringen leveren 2 punten op, maar als je mist en de bal de afgrond in gooit krijgt je team een minpunt. Boven op de rotswanden staan verschillende "Ballenjongens" met genoeg ballen om te zorgen dat het spel door kan gaan. maar er mag maar één bal tegelijk in het veld zijn. Ik doe mee voor elke game, want ik vind ze allemaal tof! Ik denk dat jij aan de sporten **zwemmen** en **schermen** doet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...