Ga naar inhoud

Retro gaming experience (14&15 september)


Roald

Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Pong, Pacman, Super Mario Bros., Tetris, Donkey Kong of Mortal Kombat. Als bij het horen van deze namen je handen gaan jeuken en je gamebloed sneller stroomt, zet dan 14 en 15 september vast in je agenda. Beeld en Geluid in Hilversum organiseert namelijk de Retro Game Experience. Tijdens dit weekend krijgen bezoekers een uitgebreid overzicht van de grootste videogame klassiekers uit de jaren '70, '80 en '90 te zien. Er kan gespeeld worden op 50 originele arcadekasten als Space Invaders, Galaga, Out Run of Time Crisis in een volledig nagebouwde arcadehal. Uiteraard zullen de console- en pc games niet ontbreken en is er een tentoonstelling over handhelds, zeldzame games en controllers te bezichtigen. In de theaterzaal worden diverse videogame gerelateerde films vertoond en Steven Saunders van het tv-programma Gamekings is aanwezig om voor een live publiek zijn favoriete retro games te bespreken. De echte gamer kan bovendien een poging wagen om de high-score neer te zetten op een Donkey Kong arcadekast uit 1981. Alle info vindt je hier: http://www.beeldengeluid.nl/retro-game-experience
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Ik heb ooit Killzone 3 uitgespeeld met een maat die een PS3 heeft. Ik vond het wel een tof spelleke. Vooral tegen het einde aan met die jetpacks! Ik had alleen het gevoel dat het een beetje ''uitgestrekt'' was. Ik dacht de hele tijd ''yay we hebben het uitgespeeld'' maar dan komt er uiteindelijk NOG iets erachter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Iemand de nieuwe 1080P 60fps Ultra High Bitrate Killzone Shadow Fall footage al gechecked van de Killzone.com site? Toch wel watertanden, komt toch compleet anders over dan die compressed YouTube filmpjes. Alleen die FOV :( linkje: http://www.killzone.com/kz3/nl_NL/blog/news/2013-11-04_new-hq-footage.html
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...