Ga naar inhoud

Hoe reageer je op een artikel?


Ossahib

Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nu ik erover nadenk, die Mario is ook maar een genadeloze klootzak. Zo is hij in Mario Galaxy tijdens cutscenes een vriend voor iedereen, maar tijdens de gameplay kan je op toads hun hoofden springen!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je wordt in een shooter 5000 x geraakt, en als je bij de cutscene bent wordt je door 1 kogel geraakt, en gelijk kan je niet meer lopen ofzo. Of je bent al ergens waar ern cutscene zou moeten komen, maar er zijn nog een paar gastjes die je moet vermoorden, en als dan de cutscene begint, loop je er nog naartoe, terwijl je er al lang stond.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze dissonantie viel mij voor het eerst echt op in GTA IV. In de cutscenes is Nico Bellic over het algemeen kalm en rustig van aard en totaal niet psychotisch. Dan loop je naar buiten en steek je zonder reden wat oude vrouwtjes neer met een keukenmes. Nu is dat al vreemd, maar het was pas echt bizar omdat Nico Bellic ook buiten de cutscenes geen complete psychopaat is, en dus roept hij dingen als 'stay down and you won't get hurt' of 'don't make me do this' terwijl hij een spoor van verminkte oma's achterlaat. Ik vond dit ook een beetje te opvallend en storend in Uncharted 2 en 3 zoals vele hieronder, maar omdat Drake geen bizarre zinnen schreeuwt zoals Nico vond ik het lang niet zo irritant zoals in GTA IV.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste: Leuke discussie dit Ten tweede, is pas altijd Suspension of disbelief toe zodat ik nog steeds kan genieten van vormen van entertainment (films en games) wat is het? Volgens Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Suspension_of_disbelief >Suspension of disbelief or willing suspension of disbelief is a term coined in 1817 by the poet and aesthetic philosopher Samuel Taylor Coleridge, who suggested that if a writer could infuse a "human interest and a semblance of truth" into a fantastic tale, the reader would suspend judgment concerning the implausibility of the narrative. Suspension of disbelief often applies to fictional works of the action, comedy, fantasy, and horror genres. Cognitive estrangement in fiction involves using a person's ignorance or lack of knowledge to promote suspension of disbelief. The phrase "suspension of disbelief" came to be used more loosely in the later 20th century, often used to imply that the burden was on the reader, rather than the writer, to achieve it. This might be used to refer to the willingness of the audience to overlook the limitations of a medium, so that these do not interfere with the acceptance of those premises. These fictional premises may also lend to the engagement of the mind and perhaps proposition of thoughts, ideas, art and theories.[1] Suspension of disbelief is often an essential element for a magic act or a circus sideshow act. For example, an audience is not expected to actually believe that a woman is cut in half or transforms into a gorilla[2] in order to enjoy the performance.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...