Ga naar inhoud

Hoe reageer je op een artikel?


Ossahib

Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja. Ik liep Dead Island met 2 vrienden helemaal door in de vorm van 3 negers, maar in de cutscenes waren er ineens 3 vreemden haha. + jij moet altijd 54234 x op zo'n zombie schieten, en in zo'n cutscene schiet zo'n meisje haar vader dood in één schot.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Complimenten trouwens voor het topic. Weinig topics dezer dagen die kwaliteit hebben en goede discussies opwekken. Of het komt gewoon omdat je een duur begrip gebruikt wat aanduid dat je wel een superintelligent persoon bent want alleen die gebruiken dure woorden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lang dingen binnen de vastgestelde wereld en regels van de film/game/boek blijven kloppen, hoe bizar die ook mogen zijn, heb ik nergens problemen mee. Als er echter dingen gebeuren die niet kloppen met die neergezette wereld en regels, dan wordt het voor mij lastig om ''suspension of disbelief'' nog toe te passen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

In open world games kan ik me er niet zo erg aan storen omdat je daar zoveel vrijheid hebt dat de devs nooit rekening kunnen houden met al deze kwesties. Bij lineaire games echter kunnen devs hier wel rekening mee houden. Zeker de voorbeelden die hieronder worden genoemd zoals Tomb Raider en Uncharted, Bij Tomb Raider leek Lara wel schizofreen. Het ene moment (vaak in cutscenes) was ze emotioneel zeer onstabiel om het volgende moment als een vrouwelijke Rambo koelbloedig huis te houden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Dat is waar, en zeker naarmate het spel vordert, vermindert de disconnect aanzienlijk, maar hij blijft wel aanwezig. Ik vind dat dit stukje de spijker wel spijkerhard op zijn kop slaat: > Her hands are literally tied during her first encounters with the island’s violent and menacing scavengers, but the moment the player is handed a gun, this frightened would-be explorer instantly transforms into the alpha predator of “headshot island.” This isn’t the first time that a likable hero has snuffed out countless lives in the name of adventure, but the sheer repetitious viciousness involved in slaughtering hundreds of shipwreck survivors-turned-sinister-cultists pushes the material beyond pulp or even exploitation cinema toward unintentional comedy. Lara feels preternaturally skilled at killing, and while she’s clearly emotionally shaken when she’s first forced to kill her first animal, subsequent killings treat furry bodies and human skulls like piñatas filled with experience points. When you kill animals not because Lara is hungry, but because you’re hungry to level up, and when a precise shot to the head or a brutal execution literally earns you a bonus, the gravity with which the story treats Lara’s character growth becomes a joke with all the carefully plotted nuance and drama of flicking on a light switch.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...