Ga naar inhoud

Wat krijg je als je twee generaties lang elitaire wijven kruist met discutabele Duitsers?


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vind het best goed ontwerpen, mooi is anders, maar perfect voor kinderen. Kinderen hebben zo toch misschien een tablet gevoel (misschien komen er Apps..?) en de schaniertjes kunnen nu ook niet meer breken. De prijs is net iets te hoog denk ik, €99,- was beter geweest (als die 135 USD ook €135 wordt).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de prijs? Niet doen. Koop meteen een Nintendo 3DS (XL), geloof me daar heb je meer plezier aan. En die scharnieren die zwak blijken te zijn is onzin, ik heb van alle DSen die ik heb gehad: de DS Phat, DS Lite (een aantal verschillende), DSi XL, 3DS, en nu de 3DS XL nog nooit last gehad van scharnieren die kapot waren. Als je er gewoon normaal mee omgaat kan er niks mis gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
NOU DAN KRIJG JE DIE HONDELUL VAN EEN WILLEM ALEXANDER. FUCK WILLEM ALEXANDER. Heb jij leuke kritiek op het koningshuis? Vind jij Willem Alexander ook een diplomaat met het tact van Moammar Khadaffi en het IQ van een garnaal omdat hij vrolijk met de grootste massamoordenaar van 2014, Vladimir Poetin, op de foto ging? Vind jij het ook zo geestig dat onze toekomstige koninginnen het bloed van een oorlogsmisdadiger door hun aderen hebben stromen? Zou jij ook zo graag de officier van justitie die iemand vervolgt omdat hij "fuck de koning" heeft geroepen uit een vliegtuig gooien? Nou, dan ben je hier aan het goede adres. Zoals je misschien al vermoedde draait dit om majesteitsschennis. Maak WimLex hier uit voor de meest grievende en beledigende zaken in de hoop dat de AIVD dit forum een bezoekje komt brengen. We zijn hier op het internet en niet op een zwartepietendemonstratie dus de kans dat wij óók vervolgd worden is nihil. Burgerlijke ongehoorzaamheid hoezee! http://www.nu.nl/binnenland/4044175/vervolgt-activist-uitspraak-fuck-koning.html
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...