Ga naar inhoud

Welke game?


DonutBurger

Aanbevolen berichten

Aangezien je op de PC speelt, raad ik je aan eens grondig door de budgetvakken te zoeken, zeker de PC heeft daar vaak veel keuze in. Kan je lekker veel proberen zonder teveel geld te verliezen. Zoals hieronder al gezegd, de Mass Effect bundel, de eerste Dragon Age vind je ook voor 10 euro, Fallout 3 + uitbreidingen, Batman Arkham Asylum (de eerste is nu ook rond de 10 euro, kun je eventueel nog de tweede kopen), The Witcher 2 en kijk vooral ook eens op steam naar indiebundels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of Elder Scrolls en Fallout echt iets zijn... Bethesda kan op zich goede verhalen vertellen, alleen de uitwerking is soms wat minder dankzij rare AI, gerecyclede stemmen en vele bugs waardoor sommige situaties onbedoeld hilarisch worden. Ik zou zeggen, kies iets van Bioware zoals Mass Effect en Dragon Age mocht je een westerse RPG willen. De games hebben ook zo hun lachwekkende momentjes(zingende Leliana in Dragon Age, anyone?), maar het zijn er veel minder dan in Bethesda titels. Voor een niet-RPG zou ik Portal 1 & 2 aanraden. Hilarische puzzel games met een behoorlijk redelijk verhaal. Of in ieder geval prachtig uitgewerkte personages. Bioshock 1 zou ook een aanrader kunnen zijn, mocht je van FPS's met diepte houden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat niemand Max Payne 3 nog heeft genoemd. Goede story met sterke gameplay (niet te makkelijk) en veel replay waarde daar middel van score attack modus en new york minute (time attack) + een hele dikke multiplayer modus. Ik zie dat je graphics het minst belangrijk vind, maar ook die zijn meer dan oke. Als je meer van hack & slash / rpg bent dan is Darksiders 2 misschien ook wel een aanrader. Good luck met je keuze !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hitman: Absolution komt 20 November uit, wordt awesome spel. En als dat te lang wachten is moet je nu ECHT ''To the moon'' proberen, een indie game dat speelt als een oude gameboy. Die vol zit met humor, emotie en eekhoorns :) 5/6€ op steam, 10 als je de soundtrack erbij wilt (aangeraden :P)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens, de uitwerking van TES V was echt bagger... :L De AI en het combat system moeten ze nog ZO hard aan werken! Animaties kunnen ook beter en graphics waren meh, niet revolutionair. Het is de gameplay die dit spel zou moeten redden, het in en uit gaan van de dungeons en de beste wapens en spreuken equippen! :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar Story en gameplay: To The Moon en The Walking Dead. De gameplay is niet zo heel vernieuwend, maar de verhalen zijn zeer aan teraden. Max Payne 3, zoals al gezegd is, heeft ook een goed verhaal, gameplay verveelde voor mij wel na een tijdje. Sleeping Dogs heeft ook een leuk verhaal. Het einde vond ik zelf tegenvallen. Maar de Walking Dead is echt een hele grote aanrader, vind ik dan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als tegenhanger van de overigens briljante Bethesda titels: The Witcher 2: Assassins of Kings is beslist aanrader. Een loepzuivere RPG voor de PC met een vet verhaal gebaseerd op keuzes die je zelf maakt en dus meerdere einden heeft. Ook speelt hij erg fijn en naar mijn mening zit er gigantisch veel diepgang in de game. Hij is al een tijdje uit en ligt nu voor ongeveer 30 euro in de winkel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...