Ga naar inhoud

Microsoft is klaar! Sony wint!


Orcbama

Aanbevolen berichten

  • Reacties 857
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@Nicka187 R&C is eigendom van Sony maar ik betwijfel of Insomniac nog van plan is om een nieuwe R&C te maken aangezien ze nu bezig zijn met een Xbox exclusive... En als Sony het door een andere studio zou laten maken zou ik het denk ik minder goed vinden aangezien Insomniac vrijwel alle R&C games heeft gemaakt tot nu toe. Kan alleen maar afwachten en hopen dat er binnenkort wat meer over bekend word.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het nu inderdaad gebleken dat het Family Share plan inhield dat die andere 10 slechts een uurtje je game konden spelen. In dat geval is de DRM change voor mij wat minder negatief, en nu maar hopen dat ik toch nog ooit tegen een 2ehandse game aaloop voor een zacht prijsje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, maar zelf heb ik die hele sessie amper de controller vastgehouden, dus was Heavy Rain meer echt een film voor mij dan een game, wat goed tot zijn recht komt. Game van 8/9 uur, dat wel. Het is nu dus maar hopen dat Quatum Break de kwaliteit van die evenaart en er voorbij gaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dacht ik in eerste instantie eigenlijk wel. En dat zou er best episch uitzien. Helaas zag ik inderdaad ook dat de bovenkant van de XBO geventileerd is. En wat je zegt, het is denk ik niet slim om de XBO bovenop de PS4 te zetten. Het zal gewoon naast elkaar onder mijn TV worden denk ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat we hier net een beetje redelijk aan het converseren waren over beide consoles en de games, zonder dat we elkaar met verbaal geweld proberen te overtuigen van elkaars standpunten, en dat we nu weer gaan beginnen elkaar te beledigen. Is het nu zo moeilijk om elkaars standpunten te respecteren? Niet iedereen is dezelfde mening toegedaan, niet iedereen wil hetzelfde en dat is maar goed ook. Maar keer op keer dezelfde kinderachtige discussies begint een beetje vermoeiend te worden. Promoot je eigen voorkeur zonder die van een ander af te kraken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik heb alvast twee plaatsen vrijgemaakt onder mijn tv. Daar ga ik nu de komende 6 maanden naar staren en aftellen tot de releases. Ik heb er GVD zin an, jonguh! Vraagje: waar vind ik een switch waar ik mijn internet kan verdelen over meer dan 4 verbindingen? Ik zie ze zo snel nergens. Ik heb er al 1 achter mijn tv maar ik heb alle gaten al gevuld ;). Ik wil altijd alles over een kabel want ik heb het niet zo op Wifi verbindingen voor gaming.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...