Ga naar inhoud

Comics


guy1996

Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je kunt je tekening sturen op 2 manieren naar de redactie sturen. per post of per email. Per post kan je hem sturen naar: Power unlimited YO!POST postbus 1914 - 2003BA haarlem. Per email kan je 'm sturen naar yopost@powerunlimited.nl sturen. Wie weet staat je tekening in de Power Unlimited

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Het is eigenlijk vooral wat je zelf leuk vind en daar kan je maar op een manier achter komen en da's zelf in de comiczaak rondsnuffelen, probeer veel oude comics op te pakken, sommigen zijn echt briljant getekend en geschreven. Wat ik persoonlijk volg: Marvel universum: Spider-man (er zijn VEEL verschillende verhaal lijnen van spidey dus zet je scrap), Wolverine, X-men, Iron Man Image comics: Spawn (vooral de beginjaren waren echt heel goed) The Walking Dead (ja dat was eerst een comic ^_^) DC: Batman, is altijd goed. Niet superhelden: Liberty Meadows (erg grappig) Probeer ook de comic van Watchmen (is volgens mij één bundel) en inderdaad alles van Frank Miller, Sin City en 300 om er een paar te noemen. Laatste tip: kijk simpelweg op Bol.com daar worden ook gewoon Comics verkocht, hier een voorbeeld: http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/Ntt/marvel/N/8299+8292/sc/books_all/index.html
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Ik zelf ben een grote Comic Book nerd mijn huis bestaat zowat helemaal van comics ! XD Maar even serieus ik ben zo'n fan die echt een hekel heeft aan de kwaliteit van de meeste titles in de New 52 maar er zijn een paar die echt geweldig zijn. Hier zijn mijn aanbevelingen van de comics van nu. DC : - Aquaman - Wonder Woman - Batman/Batman Eternal - Justice League - Action Comics Marvel : - Daredevil - Magneto - The Amazing Spider-Man - All New X-Men - All New X-Factor - She-Hulk - Thor God Of Thunder - Hawkeye Niet Marvel/DC : - Saga - Sex Criminals - Velvet - Teenage Mutant Ninja Turtles Ik ben persoonlijk meer een DC fan maar de laatste tijd is Marvel gewoon beter. Ooh en mijn favoriete writers zijn : Grant Morrison , Mark Waid en Ed Brubaker.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf vorige week begonnen met comics. Had vol 1 van All New X-men, ik en een maat kregen er zin in door al de superhelden films van laatste tijd. Vriend heeft Uncanny X-men vol 1 (de nieuwe) welke in dezelfde tijd afspeelt als All New, maar dan vanuit de kant van de 'slechte' (magneto, Cyclops). Enige wat je voor de serie moet weten zijn wat dingetjes maar verder is de serie makkelijk om in te stappen. Zit zelf alweer in vol 2 van All New, en volgende week komt deel 3. Ergens in augustus ganik met die vriend naar Rotterdam om wat comic stores af te gaan, voor wat Batman/Spidey issues.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 Graphic Novel aanbevelingen voor jou. Ten eerste als je van diep gaande verhalen houdt dan beveel ik jou Flex Mentallo Man Of Muscle Mystery aan maar als je meer van normale superhelden comics wilt dan beveel ik Superman Birthright aan het is mijn favoriete Superman verhaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...