Ga naar inhoud

E3 content van pu-tv


feike12

Aanbevolen berichten

Hallo mensen. Ik vroeg me af waarom er alleen maar een e3 journaal is en niet uitgebreide napraat van bijvoorbeeld elke presentaties. Nu is het heel erg ingekort en je hebt volgens mij wel meer dan 2-3 min nodig om zulke presentaties te bespreken. Begrijp me niet verkeerd ik vind het e3 journaal heel vet maar het zou leuk zijn als ze er ook nog iets meer om heen konden doen. Dit hoeft dan natuurlijk niet zo mooi ge-edit als het e3 journaal maar gewoon een simpel filmpje van 10 min met 2 mannen die praten zou mij en ik denk ook veel andere mensen heel blij maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Ik heb natuurlijk geen ervaringen met gamebeurzen alhoewel ik wel op twee uur lange wachtrijen voorbereid ben. Het lijkt me wel zo dat dat voordelen gaat geven. Ik las dus pas dat er een gast van 16 bijv CoD mocht spelen maar je moest wel je autorijbewijs/ID/paspoort bij je hebben. Van mensen van 15 heb ik geen idee maar lijk me wel dat ze veel games kunnen spelen. In ieder geval die van 16 jaar en ouder.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je entreegeld hebt betaald ben je in principe in staat om alle stands in te gaan. Houdt er wel rekening mee dat je voor veel stands wel 18+ moet zijn. Je tas wordt trouwens ook doorzocht en je kan niet zelf eten meenemen, dus misschien is dat ook iets waar je rekening mee moet houden. Wat er qua next gen games komt ligt vooral aan de third party bedrijven. Als het goed is komt (of is er al) een lijst met alle stands/games op de site.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...