Ga naar inhoud

tyfus reclame als je de site bezoekt.


Rhalius

Aanbevolen berichten

Toch even onder de aandacht brengen dat het gruwelijk irritant is als je de website bezoekt en eerst een paar seconden een vage zwarte vlek over je scherm krijgt. mede mogelijk gemaakt door call of duty 3235093 en Power Unlimited. Kappen met die troep, we zien al genoeg reclame in de achtergrond.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Helemaal vervelend is het dat die reclame gewoon bijna op elke pagina weer opnieuw wordt gepropt. Ben je weer 10 seconden je scherm kwijt. Een keer is prima, twee keer is al minder, maar drie keer is echt vervelend. Moet je nagaan hoe ik me bij de tiende keer voelde. En Adblock is een leuk idee, maar die maakt m'n Facebook helemaal trippy en broken, en is daarbij heel erg ongezond voor de backend die ik in moet voor mn werk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga vaak via de iPad naar PU.nl. Daar zie ik de reclame niet maar als ik de eerste paar seconden na het laden van de pagina een artikel wil selecteren, dan ziet die onzichtbare reclame er nog voor en word ik gelijk naar de pagina van de reclame gezonden. FUCKING IRRITANT!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...