Ga naar inhoud

Het N8W8 scout topic


wiebeamalur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dit had ik zelfs niet verwacht.. maar Xbox vind ik er toch wat mooier uitzien. Laten we reëel blijven, het verschil tussen cross-platform tussen Xbox360 en PS3 vond ik ook niet veel, dus ga ik nu niet doen alsof PS4 op de PS2 lijkt en Xbox One gemaakt lijkt te zijn door geavanceerde aliens, maar het is bovenop die heuvel aan het begin wel duidelijk te zien dat de lucht anders is, en ik het felle zonlicht zelf wel mooi is, maar beide zien er fantastisch uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het zo blijft zal de next-gen net zo verdeeld zijn als nu. ALS het zo blijft. Microsoft zegt gericht zijn op de toekomst dus wellicht hebben ze al grootse plannen met de cloud. Sterker nog, ze hebben nu beide Blu-Ray, dus het verschil kan nog wel kleiner worden totdat het een race om de cloud wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Wat informatie over seizoen 2 van The Walking Dead](http://www.ign.com/articles/2013/10/29/clementine-confirmed-as-playable-in-the-walking-dead-season-2?abthid=52700f597781429c28000011) Onder andere dat het verhaal met Clementine verdergaat en ook als playable character komt. Awesome. Ik verwacht niet dat ze het enige playable personage wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas voor de PS4'ers, ik zag het meerdere mensen steeds zeggen dat het wel zou gebeuren , zelfs vandaag zag ik er iemand bij zweren, maar [Titanfall zal nooit naar de PS4 komen}(http://www.ign.com/articles/2013/10/29/titanfall-an-xbox-one-360-pc-exclusive-for-its-lifetime)
Link naar reactie
Delen op andere sites

60+ E3 prijzen lijkt me veel voor zich spreken. Ik ben er niet eens zo gehyped voor, maar naast Ryse & Dead Rising 3 kijk ik ook met een dichtgeknepen oog uit naar Titanfall. Misschien dat ik er BF4 zelfs voor over sla als hij echt zo goed blijkt te zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...