Ga naar inhoud

Super Smash Bros 3DS and Wii U


BoemerHD

Aanbevolen berichten

Nieuwe stage bekend gemaakt, maar interessanter is de comment van Sakurai. "Out of the blue, here's a new stage--the Pyrosphere from Metroid: Other M! An enemy from Samus's past may appear at any second…" De stage is de plek waar je schijnbaar tegen Ridley knokte in Metroid: Other M(want dat baggerspel moet echt vertegenwoordigt worden, maar dat terzijde). De vijand waar Sakurai het over heeft kan dus enkel Ridley zijn. Hieruit kan je concluderen dat we hem zeer snel zullen zien, alleen weten we niet of het als stage hazard of als speelbaar personage zal zijn. Ikzelf hoop op het laatste. Ridley is de grootste Nintendo slechterik(zowel letterlijk als figuurlijk) die nog niet speelbaar is, en wie wil nu niet spelen met een aliendraakpiraat?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ridley is wel badass. Om eerlijk te zijn heb ik ooit vroeger een Metroid gespeeld, en kan me er weinig van herinneren, dus ik weet niet hoe groot hij precies is. In Brawl was hij namelijk gigantisch, en om daar nou tegen te vechten met Wii Fit Trainer, tja. Dat lijkt me nou niet heel eerlijk. Ik hoop voor het laatste, maar ik gok op het eerste. Waar haal jij trouwens de comments van Sakurai vandaan? Na wat google werk kon ik hem alsnog niet vinden, maar dat ligt waarschijnlijk wel weer geheel aan mij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens, K Rool is zelfs mijn most wanted, al snap ik niet waarom je zegt dat er iemand vervangen moet worden voor K Rool. Er is toch plek zat? Overigens ben ik bang dat de net iets minder coole Dixie Kong nu iets waarschijnlijker is omdat zij wel verschijnt in de nieuwe DKC en K Rool (tot nu toe) totaal niet, maar we zien wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...