Ga naar inhoud

Super Smash Bros 3DS and Wii U


BoemerHD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>An AllIsBrawl post made early on the 25th of June 2013 claims that an image had been leaked on the Smash 4 website, presumably from the "image of the day". The image shows Mario and Lucina (from Fire Emblem Awakening) on a Fairy Isle in the Great Sea. There was no evidence on the site, however; the image of the day was Link doing an aerial Spin Attack in Skyloft. This image, while appearing to be legitimate, is actually compiled using a variety of elaborate hacks available for Brawl. The stage seen in the image looks exactly like this Fairy Isle hacked stage, and the Mario in the image uses this texture hack to make his model more closely resemble his newer model in Super Smash Bros. 4; Lucina herself is identical to a PSA hack seen in "The Lucina PSA".
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zael is een heel vet personage inderdaad. Wat je zegt zijn goede punten en ik denk dat het ook mogelijk is, alleen ben bang dat een nieuw Sonic personage niet mogelijk is. Ze wilde volgens mij maar 1-2 third party characters, dat zijn nu Sonic en Megaman. Maar misschien een heel kleine kans. We shall see.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Personages of stages (dus meerdere) mag ook! Ikzelf vond de characters van Fire Emblem in de Smash series heel vet en fijn spelen. Dus Marth, Roy en Ike. Sowieso Kirby ook, iedereen z'n special ability jatten! Daarnaast vond ik Link, Toon Link, Pit, Lucas en Captain Falcon ook erg tof om mee te vechten. Mijn favoriete stages waren: Battlefield, Final Destination, Delfino Plaza, Pokémon Stadium 1&2, WarioWare, Hyrule Temple uit Melee en Castle Siege.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
>Pic of the day. Here's a new Assist Trophy--the Skull Kid! I repeat, it's an Assist Trophy, not a new fighter. The characters announced on the website are the fighters! http://cdn.medialib.officialnintendomagazine.co.uk/screens/dir_628/image_62853_thumb_wide930.jpg Was het maar een fighter..

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriend van mij bakt dus echt helemaal niks van Super Smash en spamt echt altijd met Capt. Falcon een Falcon Punch, de héle tijd. En als je dan per ongelijk naast hem terecht komt.. Instant kill. Die vriend van me kiest dan ook altijd de meest flamboyante skin uit. Hij dus ook is fucking bewust van z'n homoseksuele daden. Niks tegen homo's verder lol

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...