Ga naar inhoud

PC Fanatics: Post jouw 1337 systeem hier


haisseM

Aanbevolen berichten

Lijkt me vrij duidelijk; doe je veel met PC's, en heb jee een rig die het benoemen waard is, post dan hier de specs om de andere gebruikers eens jaloers te maken! Aftrap: MoBo: Asus M4A89GTD PRO/USB3 CPU: AMD Phenom II X6 1055T RAM: 4x4gb Kingston Hyper-X GPU: AMD HD6990 3Gb Antec PowerBlast 1.000 Watt voeding Antec 1200 v3 kast (met custom fans) HDD: 2x 1Tb Western Digital 7200RpM, Boot staat op een 250gb 7200 RapTor voor een snelle boot
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

opzich een leuke Rig, maar het laatste zinnetje slaat dan eigenlijk weer nergens op; vrijwel elk systeem kan BF3 op max setting spelen, enige wat met zo'n voorbeeld telt is de FPS, aangezien het spelen van het spel zelf niet echt heel veel zegt; Luuk's oude PC speelde het ook op max setteings, en dat ding was ouders dat Luukje zelf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Coolermaster HAF Plus case Mobo: Gigabyte P90 CPU: AMD Phenom x6 1090T GPU: MSI GTX 660ti PE RAM: 8 GB Coolermaster voeding 750W SSD: 128gb Samsung (Voor boot, Skyrim en BF3) HDD: 2 x 1tb Samsung Muis: Corsair M90 Toetsenbord: Corsair K60 Muismat: Razer Golathius Extended Speakers: Logitech Z506 5.1 Headset: Razer Megalodon 7.1 En heb ook een Alienware m17 r2 laptop.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmz, toch maar eens kijken naar een nieuwe, BF 3 speel ik niet op full... ja als ik zin heb ik een leuke BF3 slideshow -_- :p Maar goed, beestje is ook al 5 jaar oud dus voor de moeite die ik er in het gestoken om 'm in elkaar te zetten en de centjes die ik er voor uit heb gegeven is het nog best netjes :) OK (niet lachen) Intel Dual core 3.2Ghz P5NT WS SLI 2x 9600 GT SLI (1024MB bij elkaar) 8GB (kweetniewelmerk :p) 1000 Watt PSU 60GB SSD voor OS 2x 500GB RAID 0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Case: Cooler Master Centurion 590 RAM: 6GB DDR3 GPU: Sapphire Radeon HD7970 3GB Mobo: Asus P6TD Deluxe Voeding: Cooler Master Silent 600W CPU: i7 930 @ 3Ghz Koeling: Cooler Master Hyper-Plus 212 met twee 120mm fans (voor CPU), in de case nog eens 3x 120mm en 2x 140mm. Opslag: 3x 2TB Samsung, 1x 1TB Samsung, 1x OCZ Vertex 2 128 GB. Optisch: LG Dual-Layer Blu-Ray brander Schermen: LG W2486L, Samsunc Syncmaster 2253BW Tobo: Razer Lycosa Mirror Muis: Razer Mamba Muismat: Razer Vespula (voornamelijk de control-kant) Game-controller: Wireless Xbox 360 Controller (en receiver) De pc is via HDMI ook aangesloten op mijn TV. Heerlijke combinatie van de draadloze Xbox-controller en Steam Big Picture Mode.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laptop: i7 3612QM NVIDIA GT555M 3GB 12GB RAM 128GB SSD 1TB HDD 17 inch 1080p scherm Desktop: CPU: i7 3770K (koeler: Enermax ETD-T60-VD) Mobo: ASRock Fatal1ty Z77 Professional RAM: 32GB Corsair 1866 Vengeance Red GPU: 2x SLI: EVGA GeForce GTX 680+ 4GB w/Backplate behuizing: Antec Lanboy Air Blue PSU: XFX 1050W Black Edition
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...