Ga naar inhoud

PC Fanatics: Post jouw 1337 systeem hier


haisseM

Aanbevolen berichten

  • Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Afhankelijk van je Moederbord; je zit waarschijnlijk sowieso aan Intel vast wat ik persoonlijk niet prettig vind met hun indeling van Cores, maar dat is persoonlijk. Ehm, tja, de GTX550 is best een fijn kaartje, maar volgens mij maar 1 Gb DDR5 wat voor moderne games relatief weinig is. Daarnaast wat betreft RAM: Zoalng je een 32-bit versie van Windows hebt kun je maximaal 4gb van je geheugen gebruiken, waardoor 3gb eigenlijk ruim voeldoende is aangezien je dat nauwelijks gebruikt bij 'echte' games. Prgorammeer je veel of codeer je met Java, dan raad ik soweiso aan een 64-bit versie van Windows te nemen en DAN wel je geheugen-kit up-te-graden aangezien jer er dan ook daadwerkelijk iets aan hebt. Dus tja, het is meer een kwestie van of je er geld in wilt steken om alvast up-to-date te zijn voor de koemdne generatie games, of je het tegen die tijd wel doet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn computer kostte in 2008 met de videokaart van toen iets van 850 euro, heb jaar of eerder geleden die GeForce videokaart gekocht voor iets rond de 100 euro. Met niets te gek bedoel ik, dat ik het liefst onder de 100 zou willen blijven. Mijn moederbord is trouwens iets van Asus P5N-MX. En volgens de Windows Prestatie-index zijn de ram geheugen en mijn harde schijf beide het slechtst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm, tja, Windows prestatie index is niet het meest betrouwbaar, voor vergelijkingen met andere onderdelen raad ik Everest aan aangezien die lijst altijd up-to-date is. Wat betreft schijf en geheugen het 'slechtste' zijn, die heb je neit met naam en toenaam genoemd, dus kan ik niet beoordelen in welke klasse je zit...;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak me geen zorgen, ik weet dat het niet kan; had zelf een 700W voeding en een 6970, een minder zware versie, en dat trok hij niet. Ook wordt er met klem op fora (als Tweakers) aangeraden minstens een 750W te nemen bij een 7-serie. Dus gelieve voortaan je posts te onderbouwen voordat je iemand opzadeld met een niet-werkend systeem. ktnxbye
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
Nee ik heb hem 2de hands gekocht van iemand. Via marktplaats. Hij had die computer gratis van een vriend gekregen maar gebruikte hem amper. En toen kocht ie een laptop en had de pc niet meer nodig, omdat hij niet meer gamede. Misschien wist ie wel niet wat het ding eigenlijk waard was xD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...