Ga naar inhoud

Mijn scriptie survey over video games


gok123

Aanbevolen berichten

Beste Gamers! Ik ben een Master student aan de Vrije Universiteit Amsterdam en doe onderzoek naar de motivaties voor het uitwisselen van innovatieve kennis en ideeen in online game communities (denk aan de CoD, Minecraft, WoW communities etc). Dit kan bijvoorbeeld kennis en ideeen zijn m.b.t. het verbeteren van huidige of toekomstige games (en/of gerelateerde diensten). Mijn hoofdvraag luidt: "Which drivers are the most significant in motivating users to share innovative knowledge and ideas in online communities within the video game industry?" Ik ben op zoek naar respondenten voor mijn online survey die te vinden is op http://www.thesistools.com/web/?id=355778 Het is in het Engels en duur ongeveer 5 minuten. Tijdens het invullen van de survey is het van belang dat je denkt aan de online community (forum) waarin je actief bent. Mocht je in meerdere communities actief zijn, denk dan aan de community waarin je het meest actief bent. Bij eventuele vragen kunnen jullie mij bereiken op g.alicavusoglu@student.vu.nl. Uiteraard is anonimiteit vanzelfspreken omdat het louter voor academische doeleinden gebruikt zal worden. Alvast heel erg bedankt! PS: Ik wist niet zeker onder welke categorie deze post valt, excuses daarvoor. Dus mocht deze verplaatst worden naar een andere locatie, dan heb ik daar uiteraard begrip voor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...