Ga naar inhoud

Battlefield 4 of Call of Duty: Ghosts?


Roald

Aanbevolen berichten

  • Reacties 378
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Persoonlijke opvatting: Als je op PC speelt is BF4 de keus, je speelt toch altijd solo en de graphics en gameplay zijn gewoon mooier/netter. Als je op console speelt, is het nog tricky tussen BF4 & Ghosts, als je van serieus schietwerk houd is BF4 een meer voor de hand liggende keuze, maar als je meer van splitscreen en co-op houd is Ghosts een betere keus. Daarmee bedoel ik te zeggen; het is lastig om cross-platform te beoordelen en denk dat dit ook wel een grondslag is voor dat vele "gebash". OT: Ghosts omdat spliscreen met de GF (PS4 haal ik hem voor)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ze allebij kapot spelen.. Alleen kan nu nog niet me mening geven wat nou leuker en mooier zal zijn. Ik denk persoonlijk dat ik toch meer naar Battlefield ga als er in Ghost te veel tierelantijntjes zitten. Tenzij er in Battlefield net zo zal zijn dan gaat het liggen aan de gameplay en tactische spelen in het multiplayer deel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...