Ga naar inhoud

Microsoft raadt Xbox 360 aan voor mensen zonder internet


KingElvis

Aanbevolen berichten

  • Reacties 447
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nouja, EA is ook een groot bedrijf maar doet ook niet altijd wat de klanten willen.. Ik geef toe dat het eens per 24 uur gebeuren wel weggelaten mag worden maar ik zal er toch wel geen problemen mee ondervonden als hij eenmaal onder mijn tv ligt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@roan, daar heb je gelijk in.. en daar moet EA trouwens echt werk van gaan maken, op deze manier gaan ze bijna haat krijgen! @omgwtfbbq, Ja zoiets hoorde ik al! misschien wordt toch de twijfel steeds groter.. maar ik hoorde trouwens ook iets over productiefouten bij de Xone dat ze de processor moeten downgraden om de oververhittingsproblemen te verhelpen, en daarmee zou de Xone nog maar 50% halen van wat de PS4 kan! als dat zo is wordt ik echt gek haha ;p weetje, miss koop ik ze gewoon allebei! :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dat eigenlijk niet echt waarom EA het slechtste bedrijf is. Er zijn bedrijven die tonnen aan afval de oceaan in dumpen of bedrijven zoals monsanto(niks mis met GMO maar die gasten zijn wel erg shadey) maar EA is evil omdat ze hun DLC op de dag van de game-release vrijgeven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja, laten we niet de functies overschatten van SmartGlass en Vita op PS4. Ik denk niet dat menig mens hier een paar honderd eu voor wilt uitgeven. Dat is bijna een Kinect kopen om door het menu te kunnen switchen met je stem. Wat Vita nodig heeft is games! Zelf ben ik alleen niet echt van de handheld omdat ik nooit mogelijkheden heb om er echt op te spelen. Jammer alleen dat het moeilijk wordt voor Sony om nu opeens veel voor de Vita te laten uitbrengen want ik denk niet dat ze de PS4 line-up daaronder willen laten lijden..
Link naar reactie
Delen op andere sites

@OMGWTFBBQ Hé, wat toevallig, Windows is ook van Microsoft! Blijft er weinig concurrentie over als alle kwaardaardige bedrijfjes allemaal van MS blijken te zijn! @ van de gamers mag je zoveel tonnen afval dumpen in de oceaan als je wilt, maar als je DLC aanprijst voor release van de game...!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...