Ga naar inhoud

Microsoft raadt Xbox 360 aan voor mensen zonder internet


KingElvis

Aanbevolen berichten

  • Reacties 447
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@ omgwtfbbq <--- .4 Je kunt een spel maar 1 keer weggeven ja, maar sinds spellen aan je live account gelinkt word, kan je, als je je maatje gewoon je live acc info geeft hem/haar het spel gewoon laten spelen op een familie account ^^ er zijn dus wegen omheen waardoor je maatjes gewoon het spel kunt laten spelen zonder het weg te geven. .3 Bij sony word er geen microsoft belasting op gelegd ? bij microsoft word er ook geen belasting of zo iets op gelegd, daar zien ze al langggg weer vanaf, wel bij blijven he ?^^ .2 Maarjah, als je het zo verschrikkelijk erg vind dat je gecontroleerd word... dan moet je ook maar niet auto rijden, want dan weten 'ze' waar je bent, je moet dan ook je internet connectie opzeggen, want er kan (en word, kijk maar naar prism/amerika) gewoon gecheckd worden wat je wanneer doet. Ook moet je je mobieltje maar ff kapot smijten want shit, gps, ze weten waar je zit. Oohhhh openbaar vervoer... nee dat kan niet, OV Chipkaart... Bedrijven en overheid weten altijd waar jij bent en vaak wat jij doet en hoe je het doet. Het is not pretty, maar om daar nu dan opeens een probleem over te maken terwijl mensen het gewoon laten gebeuren in het dagelijkst leven... lame ^^ .1 Kennelijk Niet iedereen want ik heb een aantal mensen erover zien zijken. @ Incoming .2 Ja, maar nou niet perse van Xbox of Playstation... meer van goede games ^^ bent 'gij' een brabander, of een belg ?:') .3 Doen ze ook niet... ze doen precies hetzelfde als Sony bv doet, ze vragen geen fee, ze laten hun eigen games gewoon 2e hands vrij verkocht worden en 3rd party game ontwikkelaars beslissen er verder zelf over, precies hetzelfde als Sony. Het enige wat anders is is dat Microsoft ook een systeem implementeerd dat hier wat mee kan, en Sony laat zo'n systeem ook over aan die game ontwikkelaars :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Spyz03: 4. Ik vind dat behoorlijk omhandig en ben benieuwd of dat in de praktijk gaat werken. 3. Bij sony kun je sowieso de singleplayer versie doen. Of je ook de multiplayer kan doen hangt af van de uitgever. Bij Microsoft kun je zelfs de singleplayer niet spelen als de uitgever daar geen zin in heeft. 2. Ik bedoelde niet zo zeer het privacy gebeuren (dat interesseert me echt niks), maar meer dat Microsoft jou schijnbaar zo slecht vertrouwd dat ze elke 24u willen controleren of je wel je eigen games doet. Dat vind ik echt te ver gaan. 1. Iedereen heeft het gewoon over het feit dat je je xbox bijvoorbeeld niet meer mee kunt nemen op vakantie of naar een plek waar je geen internet hebt. Overigens heeft nog lang niet iedereen internet op zijn telefoon, laat staan dat ze weten hoe je een hotspot aan maakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

.4 Het is eigenlijk best simpel, Microsoft heeft al gezecht dat je geen geboortecertificaten ofzo hoeft op te sturen en dat het dus geen 'echte' familie hoeft te zijn. Het word dus zelfs makkelijker dan het nu is, want nu moet je de disk fysiek naar je vriend(en) toe brengen, nu hoeft dat niet meer. Ze hoeven maar 1 keer ingeschreven te zijn als familie op jouw Live account en dan kunnen ze gewoon op hun eigen Xbox het spel downloaden (misschien streamend spelen terwijl ze downloaden ? weet ik niet.) als jij ze jouw info geeft. .1 Nee dat is niet zo, bij Sony mag de 3rd party ontwikkelaar ook gewoon een 'altijd online' functie inbouwen als ze dat willen (zelfs op single player). Het enige verschil wat er op dat gebied is met Sony is dat Microsoft zelf een systeem klaar heeft staan waarmee mensen altijd online geforced kunnen worden en Sony zecht dat de game developer dit zelf moet maken. .2 En ik vind het best wel 'normaal' dat Microsoft checkt wat jij aan het doen bent. Als je ziet hoe veel mensen hun Xbox om hebben gebouwd om zo gratis spellen etc te kunnen spelen; daar verliezen ze flink wat geld op, en game developers ook. .3 Nee, op een plek waar je geen internet hebt, kun je de Xbox One niet mee nemen. Maar het is een feit dat als je op vakantie gaat, je heeeeel vaak nog gewoon internet hebt. Dit kan via je telefoon (hotspot maken, het is bijvoorbeeld op IOS maar 1 knopje omzetten... weet niet hoe het op android gaat) of het kan via de wifi in een hotel. Als je beide niet hebt, tjsah... dan heb je idd een probleem. Maar ik denk dat veel mensen het makkeliujk zo kunnen doen ^^
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft*, maar ergens is het ook wel begrijpelijk dat Microsoft publisher de kans geeft het niet 2ehands te maken als het financieel bijvoorbeeld even niet mee zit en er meer game sales nodig zijn. Natuurlijk ook begrijpelijm dat de gamers dit niet leuk vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die dingen zijn ze nog mee bezig, ik vind het best logisch. De PS4 liep toch ook een aantal keer vast tijdens de presentatie? Denk je nou echt dat dat in het echt ook zo veel gaat gebeuren? Zowel Sony als MS zijn met die dingen bezig, en hebben er problemen mee. Gelukkig hebben ze nog even de tijd ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...