Ga naar inhoud

Payday 2


CocaPepsiCola

Aanbevolen berichten

  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

**Ook Payday 2 was aanwezig op de E3, maar daarvan is helemaal niks van op de PU site geweest. Dit is te begrijpen, want er waren zoveel awesome games dit jaar dat er natuurlijk geen tijd was voor alles, maar ik zou het hier graag nog even over willen hebben. Don't worry, ik hou het kort** Payday 2 is het vervolg op Payday: The Heist. het spel waarin je bankovervallen moest plegen. Het was qua gameplay en graphics misschien niet het beste spel, maar het idee erachter was erg goed. In het tweede deel doe je precies het zelfde, alleen heb je nu nog veel meer vrijheid in hoe je de overval wil plegen, de graphics zijn beter en ook de gameplay is er duidelijk op vooruit gegaan. Nou ik zei dat ik het kort zou houden, dus dat was het dan. Hopelijk komt erop PU.nl nog nieuws over Payday 2. Hier is de trailer van Payday 2: https://www.youtube.com/watch?v=UP07GmymQVA En wat gameplay footage: https://www.youtube.com/watch?v=UZKnWpgLA8c Payday 2 komt 13 augustus uit op PS3, Xbox360 en PC
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sodemieters, dat is veel. Ik zie het misschien nog wel gebeuren dat deze game alsnog naar de PC komt, maar ik heb het idee dat dit zo blijft gaan. Voor één game wil je nog wel een petitie starten, maar als je dat straks bij iedere game moet doen om hem op de pc te krijgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand of je dit ook in je eentje kunt spelen? Het ziet er namelijk zo ontzettend vet uit maar weet niet of mijn vrienden dit ook gaan halen.. Misschien 1 iemand maar dan zouden we een squad van 2 man hebben. In de trailer waren het er namelijk steeds 4 per squad en ik zit niet te wachten op random mensen. Maarja hoe vet is het om met een paar maten gewoon baas te zijn in zo'n stad! Episch!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand hoe die grote online wereld nou echt gaat werken? Je loopt alleen rond, krijgt te horen dat ergens badguys zijn, en dan kan je met vrienden team-uppen die al in de wereld al die tijd zijn, en vervolgens samen werken? Wat ik me dan afvraag is met hoeveel mensen je dan in "1" wereld zit, of dat nou je vriendenlijst is of ook allemaal random mensen. Het idee vind ik al wel tof, maar moet wel meer weten van hoe het echt gaat werken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...