Ga naar inhoud

xbox one exclusives vs. playstation 4


overkampNL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 395
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Sommige mensen dromen over het uitvoeren van command inputs, maar jij moet gewoon even wakker worden en hard ervoor werken. Niets is onmogelijk! Je moet gewoon bij dat punt komen waar anderen zouden opgeven, maar jij gaat daar niet stoppen. Nee man, waar wacht je nog op? Doe het! Doe het gewoon! Je kunt het heus wel. * kuch * Sorry * kuch *
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Marvel vs Capcom kapot gespeeld maar 'tis mij en veel van mijn vrienden nooit gelukt om die recht-onder-schuin type aanvallen voor elkaar te krijgen op zowel stick als D-pad, zal wel gewoon aan ons liggen dat we het niet kunnen, maar dan nog vind ik het een raar mechaniek dat een normale aanval op zo'n aparte manier moet worden uitgevoerd. Ben niet blij dat dit gedoe nu ook in SSB zit, maargoed, 'tis gelukkig maar 1 personage.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gister voor het eerst online gespeeld. Had inderdaad bij gewone partijen standaard lag. Bij 1 v 1 soms maar meestal niet. Vraag me af waarom dat nintendo zo moeilijk doet. Ze weten toch dat mensen graag 1 v 1 bracket tournaments willen. Ik bedoel, 1 v 1 wordt sowieso niet door kids gespeeld. Althans zo ervaarde ik het toen ik het gisteren voor het eerst probeerde. Ik waande me goed, nu voel ik me nederig. Werd wel snel beter, dat dan weer wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...